30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 70)
  • Q:
    Bijdrager
    iMad
    Geblokkeerd
    Anoniem

Ok cool.

Bijdrager
    Mr Wabbit

En? Elke iTunes gebruiker krijgt die link… Moet er dan echt een topic voor worden geopend? Het is verschrikkelijk wat daar is gebeurd en nog steeds gaande is, maar een topic openen voor een link die elke iTunes gebruiker krijgt is gewoon irritant… Sorry.

Bijdrager
    iMad

Mr Wabbit serieus vindt jij dat storend?

Bijdrager
    stavos

Ja, want het had ook makkelijk hier gekund..

Bijdrager
    Mr Wabbit

Laat ik het anders formuleren… De actie vind ik in het geheel niet storend… Sterker nog, de actie zelf is alleen maar prijzenswaardig.. Maar een apart topic openen voor iets dat via iTunes al wordt verspreid (en dus door 99% van de gebruikers van deze site al is waargenomen) vind ik wel storend… Waarom? Omdat 99% van ons het al heeft gezien en dus al zelf op heeft kunnen reageren. Om het dan nogmaals aan ons te tonen is wat mij betreft overkill. We weten wat er in Japan heeft plaatsgevonden… En de iTunes actie wordt door Apple zelf al flink in de spotlight gezet… We zijn niet blind.

Bijdrager
    iMad
    stavos op 26 maart 2011

Ja, want het had ook makkelijk hier gekund..

?

Bijdrager
    stavos

Uhm.. Jouw link gaat over de ramp in Japan.. Het draadje wat verschijnt als je op de link uit mijn post klikt gaat over.. niet schrikken.. de ramp in Japan! Zie je de overeenkomst?? :slant:

Bijdrager
    RhB-Mikey

Nee, leg eens uit???

Bijdrager
    stavos

Nog verder uitleggen? Ik ben Vinnie niet.. :angry:

Bijdrager
    iMad

Mr Wabbit ik kan er echt niet bij dat je zo negatief op deze topic reageert.
    Het is 1 topic betreffend een ramp die heel veel mensen ontzettend veel leed heeft gebracht en in de komende jaren nog zal brengen.
    En het enige waar jij aan denkt is, dat je het irritant vind om deze topic op de website onemorething te lezen.

Bijdrager
    Yaris

Ik denk dat iMad zich dit topic heel anders had voorgesteld. Misschien had hij zelf wat meer uitleg in zijn openingspost moeten geven in plaats van enkel maar een afbeelding en een linkje neer te kwakken.

Bijdrager
    iMad

Stavos nieuw topic ipv wat jij voorstelt lijkt me toch wel duidelijk.

Bijdrager
    iMad

Yaris ik wil het wel aanpassen hoor, maar vond dit duidelijk genoeg.

Bijdrager
    stavos

Net zoals iedereen denkt overal een nieuw topic voor te moeten openen zeker, omdat dat zogenaamd duidelijker zou zijn. Die zoekfunctie zit niet voor niets op dit forum.

Bijdrager
    iMad

Stavos als ik het op jouw manier had gedaan dan was het niet opgevallen en daar gaat het eigenlijk om.

Bijdrager
    Yaris

Ik vind het jammer dat iMad hier zo wordt afgemaakt. Hij had ongetwijfeld de beste bedoelingen maar dit topic zinkt weg in verwijten en geruzie.

Bijdrager
    iMad

Zie ik dat nu goed is de topic verwijdert uit de lijst?

Bijdrager
    stavos

@iMad; en dat is dus precies de denkfout die iedereen maakt die zomaar een nieuw topic aanmaakt zonder eerst naar de al bestaande draadjes te kijken..

Bijdrager
    Yaris

Dit topic staat in de Lounge en Loungetopics komen nooit op de voorpagina.

Bijdrager
    iMad

Stavos ga jij mij nu vertellen dat jij weet hoe ik denk?

Krijg jij op elke topic waarop jij reageert en aangeeft dat je een mail wilt ontvangen als iemand anders reageert?
    Ik dus niet en voor de duidelijkheid ik heb naar andere topics gekeken.

Bijdrager
    iMad
    Yaris op 26 maart 2011

Dit topic staat in de Lounge en Loungetopics komen nooit op de voorpagina.

Ok dan heeft iemand de topic verplaatst dus, want weet toch 100% zeker dat ik hem in Algemeen heb gepost.

Bijdrager
    JesseV

heb je wel is van dit knopje gehoord

Daarmee kan je zien dat iemand wat in het “aardbeving en tsunami japan” topic wat heeft gepost
    handig

Bijdrager
    iMad

nee nog nooit gehoord wel gelezen:lol:

Bijdrager
    stavos

Ik geef je alleen een suggestie waar je bericht waarschijnlijk beter geplaatst had kunnen worden..

Bijdrager
    Yggdrasil
    stavos op 26 maart 2011

Ik geef je alleen een suggestie waar je bericht waarschijnlijk beter geplaatst had kunnen worden..

Ach, laat hen maar. Ik kreeg daarnet ook een verwensing naar m’n hoofd geslingerd toen ik iemand erop wees dat het draadje beter ergens anders geplaatst kon worden.

Bijdrager
    iMad

Stavos ik neem je dat ook niet kwalijk, alleen de laatste opmerking vond ik persoonlijk gericht, vandaar mijn antwoord.

Niiiiiickk bedankt voor je reactie.

Bijdrager
    Yggdrasil

Graag gedaan.;)

Bijdrager
    1984
    JesseV op 26 maart 2011

heb je wel is van dit knopje gehoord
    [size=2]plaatje[/size]
    Daarmee kan je zien dat iemand wat in het “aardbeving en tsunami japan” topic wat heeft gepost
    handig

Beste @JesseV, misschien kun je mij uitleggen welk knopje je bedoeld, ik maar drukke op laatste post…..maar niets over “aardbeving en tsunami japan”

Bijdrager
    piddy4888

Waar maken jullie je druk over? Iedereen is kerngezond daar in Japan :innocent:

Sorry, heel flauw, dat moest even.
    Ik sluit me verder ook aan bij de andere mensen hier. Goede actie, maar het staat inderdaad op de voorpagina van de store. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het nog niet had gezien. Maar goed, je hebt nu al vaak genoeg te horen gekregen dat je bericht net zo goed in het centrale Japan-topic kan, dus ik ga het niet nog een keer zeggen. Je kunt ook niet alles weten hè:wink:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 70)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.