5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    drcosmo

sommige programma’s openen niet / images mounten niet / …

Als ik via de searchbar rechtboven het schijfhulpprogramma wil openen, zie ik onderaan in mijn dock eventjes dat icoontje op en neer springen, en dan verdwijnt het direct. Ik kan schijfhulpprogramma dus niet openen :/

Iemand raad?

Blijkbaar heb ik dit probleem ook bij limewire ….Ook wil hij ook geen images meer mounten

Wat moet ik nu doen???:cry:

Moderator
    unSOUND

Welke Mac ?
    Welke versie van OS X ?
    Recent programma’s geïnstalleerd of verwijderd ?
    Recent tooltjes gedraaid zoals Onyx, Yasu, Cocktail e.d. ?

Bijdrager
    drcosmo
    ”unSOUND”

Welke Mac ?
    Welke versie van OS X ?
    Recent programma’s geïnstalleerd of verwijderd ?

sorry voor de weinige informtie :sealed:

Mac: MacBook 1,83GHz (voorlaatste generatie) / 2x1GB Ram
    Mac OSX : Versie 10.4.10
    Recent programma’s geïnstalleerd of verwijderd: tgoh, ik heb nu limewire verwijderd, maar kan dit niet opnieuw installen omdat hij die image niet wil mounten. Laatst geinstalleerde programma is XTools…

Ik heb nog geen recente tooltjes gedraaid. Ik zal dit nu even proberen.

Alvast bedankt!

edit: Ik heb Yasu gedownload, maar net als de download dan gedaan is met safari, moet hij de image mounten. op dit moment crasht safari :/ Dit heb ik de laatste tijd ook al voorgehad. Versie Safari: 3.0.3
    Bijgevolg kan ik Yasu dus niet installeren

edit2: Hier loopt het dus mis: http://img206.imageshack.us/my.php?image=afbeelding1gf3.png

Moderator
    unSOUND
    ”drcosmo”

Ik heb nog geen recente tooltjes gedraaid. Ik zal dit nu even proberen.[/quote]
    Ik vroeg dat juist omdat die tooltjes nog wel eens dergelijke problemen kunnen veroorzaken… Je kunt dat dus beter niet doen…

Wat je eens kunt proberen, is om de downloads niet gelijk te laten openen. Ga naar de voorkeuren van Safari, en zet daar het automatisch openen van downloads uit.

Daarna zou ik eens opstarten van je installatie-DVD, en met het schijfhulpprogramma je permissies herstellen en de schijf laten nakijken. Met een beetje mazzel kun je daarna wel dmg’s mounten, en dan zou ik adviseren om de combo-updater van OS X te draaien.

Sleutelbeheerder
    Night

Misschien wordt het tijd om safari weer terug te zetten naar versie 2.0.4.
    De v3 beta blijkt bij veel gebruikers rare en onverklaarbare problemen te veroorzaken.

De uninstaller vind je in de originele v3 installer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.