6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Ruben

Solitaire, Klondike, Patience…

Mijn Mac staat nu noodgedwongen bij een vriendin thuis. Deze is er op zich wel blij mee, ze zit meteen iedere avond door mijn MP3 verzameling te bladeren. Het enige wat ze nog erg mist (van haar Wintendo) is Patience, ook wel bekend onder de naam Klondike of Solitaire. Je weet wel; dat suffe kaartspel voor eenzamen wat Windows standaard heeft om te tijd te doden als je weer eens ergens op zit te wachten.

Weet iemand een goede GRATIS versie voor de Mac, momenteel heb ik namelijk even helemaal NERGENS geld voor helaas.

Ik heb al:

Allgood Solitaire
    Burning Monkey Solitaire
    Ideal Solitaire
    Mike’s Cards
    Solitaire
    Solitaire Till Dawn
    Ultimate

Adviezen als “kijk eens op Versiontracker” ofzo heb ik niets aan, dat heb ik allemaal al gedaan. Deze versies die ik nu al heb dreigen allemaal op korte termijn te gaan verlopen omdat ze bijna niets anders doet dan muziek luisteren en kaartspelletjes op mijn mac, dus graag de gouden tip van iemand die zelf een goed freeware solitaire spel heeft!

Bijdrager
    Haddock

Bij Mac OS 8.5 zat volgens mij standaard Eric’s Solitary. Even opsnorren en dan onder classic draaien zou ik zeggen…

Bijdrager
    Haddock

Heb hem zelf al gevonden en op mijn iDisk gezet voor je.

Anoniem

Via deze link is gratis Macsolitair te downloaden :)

Bijdrager
    tfmichie

Als je een .Mac account hebt kan je gratis deze spelletjes afhalen. Heel wat verschillende soorten Solitaire, tot je erbij neervalt.

’t Is een net een nieuwe ‘feature’ voor .Mac-leden.

Greetz,
    tfmichie

Bijdrager
    Ruben
    ”Haddock”

Heb hem zelf al gevonden en op mijn iDisk gezet voor je.

Bedankt voor de moeite, maar ik heb geen Classic op mijn Mac gezet. Toen ik switchte was OS X 10.1 net uit en ik vond toen één nieuw systeem leren wel genoeg. Maar toch bedankt, misschien kan ik het er alsnog even opzetten voor d’r als ik niks anders vind.

”haka”

Via deze link is gratis Macsolitair te downloaden:-)

Bedankt, deze gaan we ook even aan haar kritische eisen onderwerpen.:-D

”tfmichie”

Als je een .Mac account hebt kan je gratis deze spelletjes afhalen. Heel wat verschillende soorten Solitaire, tot je erbij neervalt.

Ik heb al vanaf het begin (dat ik switchte) een .mac account (twee zelfs), dus daar ga ik ook meteen eens in kijken, had ik nog niet eens aan gedacht.

Allen bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.