5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Franko

Solid vision postcode voor reparatie 3GS

Sorry, ik weet niet precies waar ik dit topic moet plaatsen maar ik zit met het volgende probleem:

Mijn Iphone 3Gs vertoond de bekende scheurtjes in de achterkant bij de USB aansluiting, na contact met T-mobile heb ik deze opgestuurd naar Solid vision via een opgestuurde envelop met antwoordnummer.

Nu komt het probleem: Ik wil track and trace gebruiken op de TNT website maar ik heb geen idee wat de juiste postcode is. De postcode van het postadres op de site van solid vision is het in iedergeval niet.

Weet iemand deze postcode misschien?

Bijdrager
    Nick Nack

Google?

http://www.solid-vision.com/?page_id=53

En als hij echt niet werkt, het kan soms duren voordat een Track & Trace code bij TNT werkt, bij mij heeft er een keer een code gewoon nooit gewerkt. Of een week erna pas.

Bijdrager
    Franko

wil track and trace gebruiken op de TNT website maar ik heb geen idee wat de juiste postcode is. De postcode van het postadres op de site van solid vision is het in iedergeval niet

………

hij is gisteren al verstuurd, dus als alles goed is gegaan zou hij vandaag aangekomen moeten zijn maar ik wil het checken:)

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien even navragen bij het bedrijf zélf?

Bijdrager
    BasiX

Gewoon bellen. Heb ik ook al vaak genoeg gedaan. Dan checken ze het even voor je.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.