8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Koning Frank

sohosted spamfilter

Hoi,

Ik heb een email van iemand ontvangen, alleen die staat bij spam.
    Mijn email adres komt van sohosted af.

Als ik daar naar mijn helm configuratie ga, en dat spamfilter, en dan dat email adres aan mijn veilige lijst toe voeg kan ik die emails van die afzender wel weer ontvangen. Maar…… Ik kan alleen dat emailtje wat ik als eerst heb gekregen niet meer krijgen! Hoe kan ik zorgen dat ik die wel kan lezen?

Greetz Frank.

Bijdrager
    iJoost

Afzender E-Mail adressen worden tegenwoordig bijna altijd vervalst door spammers (en ook bij virussen). Een spamfilter die dat nog niet begrijpt is niet zo handig. Tijd voor iets anders, zou ik zeggen.

Bijdrager
    Koning Frank
    ”iJoost”

Afzender E-Mail adressen worden tegenwoordig bijna altijd vervalst door spammers (en ook bij virussen). Een spamfilter die dat nog niet begrijpt is niet zo handig. Tijd voor iets anders, zou ik zeggen.

Hij scant ook op IP (soms). Maar dit was mijn vraag niet. Hoe kan ik die email nou binnenkrijgen?

Bijdrager
    iJoost

Geen idee. Vraag het eens aan sohosted.

Bijdrager
    Yaris

http://www.sohosted.com/spamfiltering/?step=nld_stap4_geenklant_500_554_sorry_your_mails_appears_to_be_spam

Gelukkig kunnen we dit probleem samen oplossen. Wanneer u een e-mail stuurt naar onze technische helpdesk (bereikbaar via [email protected]), …

Bijdrager
    Koning Frank
    ”Yaris”

http://www.sohosted.com/spamfiltering/?step=nld_stap4_geenklant_500_554_sorry_your_mails_appears_to_be_spam

Gelukkig kunnen we dit probleem samen oplossen. Wanneer u een e-mail stuurt naar onze technische helpdesk (bereikbaar via [email protected]), …

Dat heb ik natuurlijk nog niet gedaan :roll:
    [size=8:09023ecdc5]Wel dus…[/size:09023ecdc5]

Bijdrager
    Yaris

Als ze je bij Sohosted niet kunnen of willen helpen leg je probleem dan uit aan de afzender van de mail en vraag dat hij hem nog eens opstuurt. Een beetje stom maar er zit niets anders op.

Bijdrager
    Koning Frank
    ”Yaris”

Als ze je bij Sohosted niet kunnen of willen helpen leg je probleem dan uit aan de afzender van de mail en vraag dat hij hem nog eens opstuurt. Een beetje stom maar er zit niets anders op.

Kan niet. het is een soort invite van een website dat hij heeft tegengehouden en dat kan 1x per email adres.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.