11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    iPot

Software/site voor fitness

Ik zoek een virtuele coach voor het fitnessen.
    Dus een programma waarmee je een gebalanceerd voeding- en trainingsschema mee maakt.

Wie kan mij hiermee helpen!

Zoiets als http://www.yunoo.nl maar dan voor fitness:P

Bijdrager
    TD
    Bijdrager
    Lauwrence

Ik ben hier een tijd terug ook eens mee in de weer geweest. Probleem waar je vaak tegenaan loopt is dat het niet Nederlands is en je dus vaak in de problemen komt met voedingswaarden van de typische supermarktproducten alhier.

Wellicht heb je hier wat aan, helaas enkel voor Windows (tenzij je de begeleidersvariant gebruikt, die is webbased).

Overigens ben ik nog nooit software/sites tegengekomen die daadwerkelijk schema’s voor je in elkaar zetten, dat is doorgaans toch echt iets voor de diëtist en trainer, simpelweg omdat het zo persoonlijk is.

Geblokkeerd
    Anoniem

Qua voedingsschema e.d. kan ik je niet helpen.

Waar ik qua lichaamsbeweging erg veel aan heb gehad is het “Couch to 5k” programma. Je begint als “couch potatoe” en na 9 weken ren je vijf kilometer. Geniaal toch?

Van “Couch to 5k”, ook wel C25k, zijn zat websites te vinden en zijn er ook zat appjes voor je iPhone / iPod.

Bijdrager
    Lauwrence

Lijkt op dit, geniale titel trouwens:-D

Geblokkeerd
    Anoniem

Ze zijn inderdaad heel erg aan elkaar gewaagd ja. C25k is de internationale variant die “iedereen” kent.

Maar bij mij heeft het wel gewerkt uiteindelijk! Gerelateerde blogposts. In 2007 begon ik de eerste keer met C25k, maar ik heb het toen redelijk snel opgegeven: mijn vorm was compleet verkeerd en ik sloopte m’n benen.

In 2010, drie jaar later, ben ik opnieuw begonnen, ik weet niet waarom maar het begon gewoon plots te jeuken:) Ik heb toen de volle negen weken gedaan, waarna ik het ook danig zat was. Ik begon me erg te vervelen tijdens het hardlopen, ondanks muziek die ik telkens mee had. Hoe dan ook ben ik toen wel gegaan van zes intervallen van 30 seconden, maar een vol half uur hardlopen:)

Oh, en ik ben in die twee maanden ook nog’ns acht kilo afgevallen;)

Bijdrager
    Lauwrence

Pfoeh, dat klinkt akelig bekend Cailin, ik verveel me ook binnen no time met duursporten. Nu met het binnendeurs trainen op de Tacx (fietstrainer) betrap ik mezelf op iedere minuut af te tellen en zal blij zijn wanneer het weer goed genoeg is om weer buiten verder te gaan (verstand op nul, beetje om je heen kijken, scheelt al een hoop).

8kg in 8 weken, dat is een hoop! Ik heb hetzelfde in 10 weken gedaan, maar dan met Oosterse vechtsport (wat voor gewichtsverlies uiteraard veel minder gunstig is), aan begonnen vanwege diezelfde “jeuk” (plus dat het verdraaid leuk is om met jouw eigen zoontje van 5 te trainen);-)

Geblokkeerd
    Anoniem

Daar zat ik ook al aan te denken! Is toch leuker dan hardlopen:) Eens zien wat ze bij mij in de buurt in Almere hebben.

Bijdrager
    Sanjeev
    Bijdrager
    chrispalmor

There are plenty of apps available provides virtual fitness solutions through the internet. I’ve been using TotalCoaching. It’s a great training apps. I’m running it on my iPhone, & it’s smooth. All essential workout instructions I directly receive from my fitness trainer everyday. As a client of TotalCoaching I’m very satisfied by using their app, so far I’ve achieved good fitness results as well.

If you would like to receive all workout programs virtually in your smartphone or computer I suggest to use this app. You can check that app visiting here: http://new.totalcoaching.com/public/

Bijdrager
    hatolex

Lijkt op spam.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.