8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Xavifunky

Software voor lokaal netwerk?

Ik ben niet zeker of het in deze categorie moet, maar off-topic leek me het verkeerde.

Ik ben vanplan een pw presentatie te geven met mijn itouch als controller met zo’n Powerpoint app. Ik heb hier een draadloos nw voor nodig, dat er op mijn school niet is.

Kan ik nu met een programmatje een lokaal(dus zonder internet) wi-fi netwerk maken via mijn windows (schiet me niet dood) pc of via mijn iPod?

Bijdrager
    adsum

Wat voor school is dat!???…

Bijdrager
    Xavifunky

We hebben wel wi-fi hoor,maar tijdelijk zit ik in zo’n extra barak omdat ze aan het verbouwen zijn, aan de andere kant van de straat en daar is geen ontvangst.

Moderator
    Night

Dit lijkt me echt een vraag voor een Windows georiƫnteerd forum, welke OMT natuurlijk niet echt is.;)

Bijdrager
    Fierry

Gebruik je PowerPoint of Keynote?

Als je Keynote gebruikt kun je de keynote remote app gebruiken via een computer naar computer netwerk

Airport icoon in de balk > Maak netwerk aan

Bijdrager
    Xavifunky
    ”GuusBeckers”

Gebruik je PowerPoint of Keynote?

Als je Keynote gebruikt kun je de keynote remote app gebruiken via een computer naar computer netwerk

Airport icoon in de balk > Maak netwerk aan

Ik heb een windows pc, dus keynote gebruik ik niet.
    En zo’n apps ken ik, maar ik heb een manier nodig om het te doen zonder draadloos netwerk of om er tijdelijk eentje te maken.

Bijdrager
    Fierry

Zoals ik al zei kan je een tijdelijk netwerk maken met je MacBook

Bijdrager
    arri

en dat kan ook met linux en windows

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.