4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    svenlaurens

Software voor iTunes overbruggen naar mp3speler(geen iPod)

Hoihoi beste OMT-leden,

het is weer een tijdje geleden, dus ik stel weer een vraag;

mijn vriendin wil een mp3 spelertje met scherm in de prijsklasse van de shuffle. Dus daar zijn wij naar op zoek. Gezien ik applefan ben, wil ik haar het liefst op straat sturen met zo’n mooie iPod. Maar, ze vind het te duur, en groot gelijk, eigenlijk. We zijn nog opzoek naar een wat voordeliger alternatief. Wel heb ik haar blij kunnen maken met mijn oude MBP, en ze kan er zeer goed mee overweg(ben heel trots!), maar de apple-bug heeft haar nog niet echt gebeten.
    Naar mijn weten werken de meeste usb-stick-spelertjes gewoon met osx(cerrect me if I’m wrong), maar het is wat lastiger, met dat drag en drop.

De vraag is, is hier een software-oplossing voor? Ik heb zelf niks kunnen vinden.

En hebben jullie eventueel aanrader voor mp3 spelertje?

mvg, svenson

Bijdrager
    sypie

Waarom zou het lastiger zijn? Je kunt vanuit iTunes zo kopiëren naar een externe schijf, dus ook een USB stick.

Bijdrager
    Pieterr

En anders heb je misschien iets aan DoubleTwist: http://www.doubletwist.com/

Bijdrager
    svenlaurens
    ”sypie”

Waarom zou het lastiger zijn? Je kunt vanuit iTunes zo kopiëren naar een externe schijf, dus ook een USB stick.

Idd, maar ik wil van die drag&drop af. ik wil op “sync” drukken en niet meer poespas.

en als je halve muziekbieb is gecopieerd van cds dan wil niet alles afgespeeld worden op zo’n stickie…:(

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.