10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ovans

Software voor beheer van DVD collectie

Hoi hoi!

Ik ben op zoek naar een handig programma voor het beheer van mijn dvd collectie.
    Ik heb het programma fennel dvd manager gevonden en deze is helemaal top, via imdb de gegevens ophalen etc. Enige nadeel is dat de dvd’s geen nummer toegewezen krijgen. Dan weet je dus wel wat je allemaal hebt. Maar niet waar het staat…

Kent iemand een ander freeware programma?

Thanks!
    Oscar

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    ovans

Thanks! Dit ziet er goed uit!

Bijdrager
    mooirood

Dit is ook leuk. In combinatie met je webcam de barcode van je boeken, dvd’s en games scannen en ze zo categoriseren en beheren.

Bijdrager
    KarelWillem

Klinkt een stuk leuker dan het is.
    Ten eerste niet gratis en ten tweede nauwelijks bruikbaar in ons taalgebied.

Bijdrager
    mooirood
    ”KarelWillem”

Klinkt een stuk leuker dan het is.
    Ten eerste niet gratis en ten tweede nauwelijks bruikbaar in ons taalgebied.

Ow. :cry:

Bijdrager
    appletjesfris

Je kunt ze ook gewoon handmatig erin zetten.
    Je kan alleen geen nederlands talige dvd’s erin zetten.

Bijdrager
    Jpunt

ik heb zojuist m’n volledige collectie in DVDPedia gezet en ik ben érg tevreden! Ik heb er de laatste tijd een flink aantal programma’s doorheen gewerkt, maar dit is toch wel erg goed. Collectie-ID, mogelijkheid om het formaat (dvd/divx/vcd/etc) aan te geven, alles automatisch en snel van Moviemeter.nl en de details aanvullen met IMDB, en ook nog eens in een strak en overzichtelijk design. Ik ga morgen paypal aan de gang krijgen en ik koop hem:)

Bijdrager
    anton.m

Mag ik U allen bedanken voor de tips want ook ik zocht ernaar en zie daar: De Oplossing! :bigsmile:

Bijdrager
    Koalabeer

Ik gebruik deze: http://www.collectorz.com/movie/
    Kost wel € 39,95 wat ik het wel waard vind.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.