21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Software updates verbergen en tonen in app store?

Hoe je software updates verbergt in de app store weet ik inmiddels, maar hoe krijg ik het weer zichtbaar? Ik zou bovenin moeten kunnen kiezen uit ‘alle software tonen’ maar zie die optie niet staan in ‘store’. Waar kan ik het weer tonen?

Bijdrager
    Blieper

Inloggen met je Apple ID in iTunes en dan bij Store kiezen voor ‘Toon account’ daar staat dan weer een regel ‘ Toon verborgen’ enz…

Bijdrager
    erwin33
    Blieper op 21 maart 2016

Inloggen op je Apple ID en daar staat het ergens bij je account

Waar moet dit staan dan? Zie het nergens staan. Het gaat hier om, ik had de laatste update van El Capitan die net is uitgekomen verborgen, deze wil ik weer zichtbaar maken maar hoe dan?

Bijdrager
    Blieper

Had het net aangepast, excuus

Bijdrager
    erwin33

Zie niets staan hoor, maar iTunes? Het is in de normale app store.

Bijdrager
    Blieper

Ja werkt in de App store precies hetzelfde, dus onder ‘Store’ in het menu kies je voor ‘Toon mijn account’ en daar staan weer de verborgen items en die kun je daar weer weer laten geven

Bijdrager
    erwin33

Daar staat niets, alleen log uit, toon mijn account en zoek naar onvoltooide downloads. Verborgen updates staar niet bij.

Bijdrager
    Blieper

Ja, daar kies je ‘toon mijn account’ en dan moet je je password ingeven en dan kom je op je Apple ID en daar staat een balk met verborgen items

Bijdrager
    erwin33

Zie alleen maar dit, met daarboven mijn gegevens maar nu even niet zichtbaar uiteraard:

Bijdrager
    Blieper

Oohw, ik zie wel meer, vreemd. Ik zie daar ook de apps staan die ik had verborgen en daar staat een knop achter met ‘Weergeven’, zodat hij weer terug in m’n Appstore komt. Ga nu naar bedje, welterusten. Hoop dat t je lukt;-)

Bijdrager
    erwin33

Nou ja, iemand anders hier dan die mij verder kan helpen?

Bijdrager
    Blieper

Ik heb het op alle Apple computers zoals hieronder:

Bijdrager
    erwin33

Dat zie ik helemaal niet, hoe kan dat nou?

Bijdrager
    Blieper

Je hebt ook nog geen bijnaam zie ik, wellicht dat je nog niet alles hebt aangemaakt bij je account… (wat je in ieder geval wilt aanmaken)

Bijdrager
    erwin33

Wat houdt een bijnaam in dan?

Bijdrager
    Blieper

Dan ben je in ieder geval niet overal traceerbaar als je je gewone naam invult. Als je bijvoorbeeld op iTunes een referentie invult, dan komt de ‘Bijnaam’ daar te staan. Maar dat is een voorbeeld. Ligt er al aan waar je voor je AppleID in ieder geval ergens een melding achterlaat voor een ‘post’

Bijdrager
    erwin33

Nou, dat snap ik niet helemaal, en lijkt me gek dat het daarmee te maken heeft, mijn probleem.

Bijdrager
    Blieper

Probeer eens even een gratis appje te downloaden dat je niet gebruikt. Dan zeg je in de ‘Aankopen’ dat het verborgen dient te worden en dan log nog eens opnieuw in om te kijken of het er dan wel is…

Ik zeg ook niet dat het aan je bijnaam ligt, maar ik heb daar wel bijna alle ingevuld.

Bijdrager
    erwin33

Het gaat niet om een aankoop maar om een update, ik had de update van El Capitan nog niet gedownload en geinstalleerd.

Bijdrager
    erwin33

Probleem verholpen, dat wil zeggen, met Apple support gebeld en die hebben me begeleid naar de apple website om daar de update van El Capitan te downloaden en te installeren. Dat is nu gebeurd.
    Waarom ik verborgen updates niet meer kon zien was blijkbaar omdat ik al had geprobeerd te downloaden en het later heb onderbroken omdat het te traag ging vanwege de drukte gisterenavond. De apple store ‘denkt’ dan waarschijnlijk dat het bestand al gedownload is, dus vandaar niet zichtbaar als ‘verborgen update’. Blijkbaar een bug in de store. Maar goed, dan weet ik dat voor de volgende update. Gewoon even wachten en update niet verbergen ;-). Dank voor alle hulp zover.

Bijdrager
    Blieper
    erwin33 op 22 maart 2016

Het gaat niet om een aankoop maar om een update, ik had de update van El Capitan nog niet gedownload en geinstalleerd.

Duidelijk! Maar je vraagt in de eerste topic dat je je aankopen weer wilt zien, vandaar de uitleg, maar goed, je hebt het weer lopende;-)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.