21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    dapokeroner

Software update werkt niet?

Beste Mensen,

Ik werk op ’n G4 toren en een G4 Powebook en op beide machines draait OS 10.4.7.
    Nu dacht ik net…. laat ik eens kijken of er nog updates zijn… maar helaas, ik krijg de volgende melding:

“Er heeft zich een netwerk fout voorgedaan: time-out (-1000) Controleer uw internetverbinding en probeer het opnieuw”

Mijn internet werkt gewoon. Ik heb het zelfs geprobeerd met de firewall uit, maar niets helpt. Iemand last van hetzelfde probleem of weet iemand wat er aan het handje is?

Alvast dank,

Bijdrager
    Marius1976

Ik heb het probleem niet, maar reset even je modem, router en/of je airport. Wellicht dat er iets in de soep is gelopen.

Marius

Bijdrager
    jumper

Hier werkt ook alles prima. Doen zoals hierboven, even alles resetten en opnieuw proberen.

Bijdrager
    dapokeroner
    ”Marius1976″

Ik heb het probleem niet, maar reset even je modem, router en/of je airport. Wellicht dat er iets in de soep is gelopen.

Marius

Ik zal de stekker (van airport en modem) er morgen eens uittrekken.
    Dan is toch alles ge-reset?
    Kan het nu niet doen, ben wat belangrijke zaken aan’t up-loaden voor ’n klant.

ciao,

Bijdrager
    rebbx

ik heb trouwen dit probleem ook. Itunes music store geeft bij mij ook dezelfde melding, zit jij misschien ook toevallig bij tiscali?

erg vreemd in iedergeval.

Bijdrager
    JWB

Zelfde verhaal hier. Althans, afgelopen week een keer. Het zal wel druk zijn bij Apple. Nu doet alles het gewoon weer.

Bijdrager
    dapokeroner

Jip…. Ik zit idd ook bij Tiscali.
    Zou het daar aan liggen dan? Tot een week of anderhalf geleden werkte alle naar behoren.
    Ik kom trouwens ook niet meer op de iTunes Store?
    Ik zal Tiscali eens ’n mail sturen of er idd iets aan hun kant is verandert?

massel,

Bijdrager
    inactiveaccount

Ik had hier afgelopen week ook last van, maar volgende dag was het bij mij al weg. Ik zit niet bij Tiscali (jeej).

Bijdrager
    Baas

Bij mij doet .MAC het niet. Ik kan mijn mail niet ophalen en ook via de website kom ik niet op het .MAC gedeelte. Zou er iets mis kunnen zijn bij Apple? Of zou het juist iets goeds gebeuren dat ze hun interne systemen aan het verbeteren zijn?

Mijn provider is Tiscali….

Groet,

Joost

Bijdrager
    iLaRo

Inderdaad.

Heb hier ook Tiscali. Kom net terug van vakantie, en kan mijn mail op geen mogelijkheid meer checken.

Morgen meer geluk hoop ik.
    Verder werkt de MAC site wel, alleen de .mac site niet.

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    dapokeroner
    ”iLaRo”

Inderdaad.

Heb hier ook Tiscali. Kom net terug van vakantie, en kan mijn mail op geen mogelijkheid meer checken.

Morgen meer geluk hoop ik.
    Verder werkt de MAC site wel, alleen de .mac site niet.

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen?

Tja…. als het met ’n dag verholpen is?
    Bij mij is het namelijk al dik een week zo.

Zijn er meer mensen met Tiscali die dit hebben?

gegroet,

Bijdrager
    Marius1976

Ik heb geen van de genoemde problemen.

Maar ik zit dan ook bij Planet Internet.

Dit om aan te geven dat de fout dan toch ws. niet aan de applekant zit. Ik maak druk gebruik van m’n .Mac account, van de Music Store, en ook een aantal keer van software update, om te kijken of er nog wat was. Maar alles werkte naar behoren.

Vervelend om te horen dat dat niet bij iedereen zo is.

Succes ermee
    Marius

Bijdrager
    KarelWillem

Alles gaat prima bij Tiscali. Behalve als het over Apple-netwerken gaat helaas.

Bijdrager
    Baas

Ik ben even naar mijn praktijk gegaan en daar heb ik Demon als mijn provider. Daar werkt het prima.

Afwachten en contact opnemen met Tiscali lijkt me dus het beste. “vroeger” ging ik wel eens van alles proberen, maar kwam dan vaak van de regen in de drup.

Groet,

Joost

Bijdrager
    bamboo

hier ook geen verbinding meer met mac.com. ligt aan tiscali. waardeloos abonnement bij tiscali. na dit contract kom ik hier nooit meer terug. wekelijks ligt mac.com eruit en moet ik dagen wachten.
    wat een stomme club, het is zo’n beetje de enige provider die dit probleem heeft.

nog één keer, nooit meer bij tiscali. waardeloze provider
    ik ben in de aanbieding gestonken, eigen schuld. planet bij mij op kantoor nog nooit een probleem mee gehad. thuis tiscali en dus eindeloos zitten kloten om mijn mailtjes op te halen. je weet nooit of het aan je systeem ligt of aan hun aangezien ze geen meldingen doen van storingen. fijn bedrijf is dat. ik heb ze ook een mail gestuurd. zit nog een jaar aan ze vast helaas.

Bijdrager
    Baas

Beste Bamboo,

Nou nou, wat een grote woorden. Ik ben al jaren klant van Tiscali. Nooit problemen. Prima service gehad via hun helpdesk.

Joost

Bijdrager
    rebbx

he alles werkt weer, op de site van tiscali stond ook dat ze een onderhoud hebben gehad, denk dat dit er ook mee te maken heeft gehad.

persoonlijk ben ik ook erg tevreden met tiscali.

Bijdrager
    Baas

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 14-08-2006 met ticketnummer 487062. Naar aanleiding van dit e-mailbericht kan ik u als volgt informeren.
    Ik kreeg dit antwoord van Tiscali.

Prima toch!

Joost

De routeringsproblemen zijn inmiddels weer verholpen. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Afdeling Customer Services
    Alexander Bakker

Tiscali bv
    Postbus 8071
    3503 RB UTRECHT

Bijdrager
    dapokeroner

Hier werkt het ook weer…..
    Dank voor de reaties!

Bijdrager
    iLaRo

Yep. alles werkt hier ook weer naar behoren.

Is de eerste x dat ik problemen heb. Verder ben ik heel tevreden over tiscali.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.