9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Software update voor Apple TV

Ga hem maar pakken hij is Gratis!

Bijdrager
    k-the-ripper

waren altijd al gratis (vanaf de Apple TV-1)
    Krijg alleen foutmelding dat software niet gedownload kan worden (Apple TV-3) , dus morgen even opnieuw proberen.
    Het is wel heel erg druk met alle update’s de laatste 2 dagen:)

Bijdrager
    martinh123

Gisteren op verschillende mac het nieuwe mavericks geïnstalleerd en wou via apple tv via mijn MacBook Pro medio 2010 eens kijken of ik nu een verbinding kon krijgen.
    Bij het aanzetten van de apple tv kun je kiezen voor een update wat ik maar heb gedaan. Reden voor update was omdat ik de mac computers ook allemaal van Maverrick heb voorzien leek het een goede keuze.
    Maar toen de update op de apple tv klaar was heb ik nog even gekeken wat er anders was.
    Niet dat ik de apple tv vaak aan heb staan, soms nog niet een keer per maand.
    Er zat een functie in die je instaat stelde om programma’s als Uitzending gemist kon bekijken. Dus Nederlandse programma’s.
    Maar zins de update is dit niet meer mogelijk of ik kan het niet vinden.
    Alles via Apple TV is nu gebaseerd voor Amerikaans gebruik. Zelfs YouTube is geheel gericht op Amerika.

Dus voor die wel eens gebruik maken van Nederlandse uitzendingen op de apple tv denk nog even na voor je een update doet op je apple tv

Bijdrager
    KarelWillem
    martinh123 op 26 oktober 2013

…Er zat een functie in die je instaat stelde om programma’s als Uitzending gemist kon bekijken….

Nee. Die functie zat er niet in.

Je gebruikte dus – wellicht zonder het zelf te weten – een gejailbreakte Apple TV.

En door de firmware-upgrade te doen, heb je die jailbreak nu verwijderd.

Bijdrager
    IOS dude

Voor de update had ik al wel imovie theatre, al lang of ook redelijk nieuw?

Bijdrager
    Shmoo

De homescreen van je Apple TV is gewoon een webpagina zoals de content in iTunes ook gewoon op webpagina’s staat.
    Als Apple die pagina dan aanpast dan update deze ook op je homescreen.

BTW – er is weer een software update voor de Apple TV.

Bijdrager
    iDoc

Zijn er meer mensen met zeer trage streaming sinds de Apple TV update naar 6.0.2
    Eigenlijk is het bij mij niet meer werkbaar. Netflix doet het niet, youtube, home sharing.. Echt heel traag. Bij 6.0.1 geen problemen.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Geen enkele last van.

Ik denk dan ook dat het bij jou en ongelukkige samenloop van omstandigheden is.
    Maar dat het niet echt door de update komt.

Bijdrager
    Shmoo

Bij mij viel vannacht ook twee keer de verbinding weg tijdens het kijken na de update.

Zal wel druk zijn geweest op de verbinding of zoiets.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.