4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    So Klear

Software-Update probleem

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik mijn Mac opnieuw geïnstalleerd. Gewoon om even op te ruimen op m’n HD.
    Er gaat helaas iets mis met de gecombineerde Mac OS X software-update. Hij installeert, vraagt of ik wil herstarten en na het herstarten krijg ik even later de melding dat er een gecombineerde Mac OS X beschikbaar is. Dezelfde die ik al geïnstalleerd zou hebben. Als ik op downloaden klik krijg ik de melding dat het pakket gedownload is en geïnstalleerd kan worden. Als ik installeer en herstart begint het hele verhaal weer opnieuw. Mijn OS X staat nog op versie 10.4.1

Kan iemand me vertellen waar de download locatie van software-update zich bevindt zodat ik het pakket kan verwijderen en opnieuw kan downloaden?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Prettyblue1

In je Library staat ergens een map die PACKAGES heet. Daar moet de boel staan.

Maar zou je niet eens overwegen naar 10.2, 10.3 of 10.4 over te stappen? Jouw versie was niet echt geweldig….

Bijdrager
    So Klear

sorry, ik bedoel 10.4.1;)

Ik heb hem gevonden! Bedankt!
    Ik ga straks proberen of het geholpen heeft. Ik zit nu op school dus ik kan niet updaten want die netwerk poort word hier geblocked. :x

Bijdrager
    Oppie

Zeker te veel ‘opgeruimd’?!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.