6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    maarten1909

Software probleem iPod Touch?

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn iPod Touch 8GB 3e Generatie (wordt volgens mij gerekend als een 2e generatie).
    Ik wilde mijn mail openen via de standaard mail app, deze bevroor en toch drukte ik op de homebutton.
    Tot nu toe ging het eigenlijk gewoon goed, totdat ik mail opnieuw wilde openen. Ik kon 2000x drukken op het icoontje maar er gebeurde niks, je zag het wel bewegen en alles maar je bleef gewoon het homescreen zien.
    Mij leek een reboot de logische oplossing, ik houd dus de lock knop ingedrukt en swipe naar rechts om hem uit te doen. En toen ging hij uit, nouja uit…
    Hij is nu al een (serieus) een kwartier lang aan het afsluiten. Dit leek me niet echt gewoon dus vraag ik of er mensen zijn die dit probleem ook hebben / kennen.
    Nu wacht ik maar tot dat de batterij (van 100%) leeg is.

Bijdrager
    GuijVRIENDS

aan itunes hangen en herstellen

Bijdrager
    tarun

Probeer eens om de Home-knop en de aan/uit net zo lang in te drukken tot hij reboot.

Bijdrager
    Hansi2124

Of gewoon met je Mac verbinden……
    Of in DFU-mode zetten. Die link gaat over een iPhone, maar iPod touch zal wel hetzelfde zijn…..

Bijdrager
    maarten1909

Ik weet niet of jullie het door hebben maar een iPod die uitstaat wordt door iTunes niet herkend, en hij is aan het afsluiten (al bijna een halfuur lang).

@dpmeijers zoals ik hier boven al zei, hij is aan het afsluiten dus iTunes herkend hem niet,

@tarun
    hij is aan het afsluiten dus rebooten kan ook niet.

Bijdrager
    maarten1909

UPDATE: Hij is inmiddels uit, na een halfuur.
    Hij is nu alleen lang aan het opstarten -.-

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.