14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Macmaniak

Software opnemen geluid OSX

Ik ben opzoek naar een progje dat het uitgaande geluid of gewoonweg het geluid in Mac OSX kan opnemen. Het bestaat zonder meer. Logo van het programma is ook een luidspreker.

Weet iemand welk programma is bedoel of heb je een alternatief.

Bedankt!

Bijdrager
    Danny van Bakel

QuickTime Pro

Bijdrager
    bekhof

Je kunt Garageband opstarten en laten opnemen, ik heb zelfs via YouTube laten afspelen en opgenomen met Garageband. Viel echt niet tegen…

Bijdrager
    Macmaniak

Ik bedoel een ander programma…. niet van Apple
    Toch bedank!

Bijdrager
    dirkbouwman

Sound Studio

Bijdrager
    julesp
    Bijdrager
    Macmaniak

wiretap is wat ik bedoel. Alternatieven voldoen natuurlijk ook. Echt hartelijk dank voor de snelle hulp!

Bijdrager
    Gothenburg

Misschien goede ouderwetse truck. Pak een 3.5mm naar 3.5mm kabel. Prik hem in de audio uit en de audio in. Gebruik nu garageband of elk ander programma om alle audio van OSX op te nemen.

Bijdrager
    1234
    ”Gothenburg”

Misschien goede ouderwetse truck. Pak een 3.5mm naar 3.5mm kabel. Prik hem in de audio uit en de audio in. Gebruik nu garageband of elk ander programma om alle audio van OSX op te nemen.

Mooie tip!
    Wat geeft de hoogste kwaliteit?
    Ik heb audioHijack geprobeerd, maar dat wordt maar 101 Kbps….

Bijdrager
    bca303

Ik doe dit soort dingen gewoon met soundflower: http://www.cycling74.com/products/soundflower

Bijdrager
    Neptunus

Probleem met dat kabeltje is dat je zelf het geluid niet meer hoort. Dat is soms belangrijk.

Bijdrager
    1234

splitter op de OUT met headphones!

Bijdrager
    bca303
    ”timmyboy”

splitter op de OUT met headphones!

Via zo’n omweg verlies je absoluut kwaliteit. Met Soundflower kun je gewoon meeluisteren en opnemen tegelijk.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.