6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    thelme

Software interior design for Mac

Hallo,

Kan iemand mij aanraden welke interior design software programma voor mac het beste is in mijn geval. Mijn voorkeur gaat naar VectorWorks helaas kan ik me op dit moment niet permitteren zoveel uit te geven (wel ga ik daarvoor sparen). Maar tot dan wil ik interieur ontwerp via een 3d software aan mijn klanten kunnen presenteren.

Bijdrager
    computer space

Sketchup. Prima en goedkoop. Eventueel kun je een fotorealistische plugin gebruiken voor mooiere beelden (hoewel de Sketchup beelden ook prima verkoopbaar zijn).

Bijdrager
    jesper211232

Als je student bent kan je meestal korting krijgen.
    Of google sketchup

Bijdrager
    Yggdrasil

Er staat sinds een week een nieuw programma in de Mac App Store (ik dacht rond de 130,-) waarmee je realistisch interieuren kunt ontwerpen.

Bijdrager
    1984

Kijk eens of je hier wat mee kunt.

Sweet Home 3D is a free interior design application
    that helps you draw the plan of your house, arrange furniture on it and visit the results in 3D.
    http://www.sweethome3d.com/index.jsp

Bijdrager
    thelme

ik heb de gratis versie van sketchup geprobeerd maar die heeft me niet kunnen overtuigen om voor de compleet versie te gaan. het nieuwe programma in de Mac App store “Home design studio complete 17” wel, maar vergeleken met Home studio pro, Architecte 3d macintosh ultimate en live interieur 3d pro weet ik niet welke het beste is. En ik wil graag weten of er iets beter is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.