7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    JP

Software installatie printer Epson R300

Bij de software installatie instructie staat de navolgende opmerking:
    Deze software kan niet overweg met het UNIX-bestandssysteem voor Mac OS X. Installeer de software daarom op een schijf of partitie waarop dit bestandssysteem niet wordt gebruikt.

Wat wordt hier bedoeld?

Bijdrager
    peter68

ik ken de software niet maar uit de melding kan je eigenlijk wel opmaken dat de software niet werkt onder OS X….misschien op de site de drivers halen?
    Was ook van pan deze printer te gaan kopen ben dus heel benieuwd of hij uiteindelijk wel wordt ondersteund…

Bijdrager
    Pjotr

Bijdrager
    TonE

Ik heb dezelfde printer, ik heb toen wel even bij Epson.nl gecheckt of ik de laatste versies van drivers en sw bijgeleverd had gekregen.

Zowel de drivers als de 5 sw pakketjes werken gewoon bij mij op de OSX partitie en deze is ooit vanaf de OSX install CD geformatteerd bij het uitvoeren van een schone Panther installatie dus ik snap niet zo goed waar dit over gaat.

Bijdrager
    WillyP

Volgens mij hier over: bij een schone installatie van OS X kun je kiezen voor twee manieren van schijfindeling: OS X en en speciale Unix variant. De laatste variant is bedoeld voor mensen die weten wat ze willen maar is niet altijd compatibel. De eerste variant is voor mensen als ik die verder niets van Unix weten. Ik denk dus dat de Epson printerdriver niet compatibel is met de speciale manier van schijfindeling.

Bijdrager
    TonE

Dankjewel, weer wat geleerd!
    Anyway, niks om je druk over te maken dus…

Bijdrager
    JP

Dank voor alle reacties.
    Alles van Cd geinstalleerd en alles werkt prima.
    Nogmaals dank.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.