3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jesper

Software dat animatie exporteert naar HTML 5 Canvas

Hee mensen,

Ik geloof dat HTML 5 de toekomst heeft. En ik weet dat HTML 5 Canvas qua animatie bijna net zoveel kan als Flash. Nu vroeg ik me af of er naast Flash CS5 nog programma’s zijn die animatie kunnen exporteren naar HTML 5 Canvas? Ik zit er namelijk niet op te wachten om animatie zelf te coderen…

Ben benieuwd:)

Bijdrager
    Jesper

Lijkt me een gat in de markt als iemand software zou schrijven waarmee dit kan, aangezien niemand hier blijkbaar een antwoord op heeft:wink:

Lid
    Pepperonie

Ik gebruik hier nu nog gewoon lekker Flash voor, geen problemen mee. Ik denk ook dat Adobe ook één van de weinige bedrijven is die op een tamelijk kort termijn zo’n product kunnen ontwikkelen. Zij hebben alle kennis al in huis en hebben toch geld zat. Het ontwikkelen van een dergelijk product kost een hoop kennis en tijd, dus ik zou niet eens aan zo’n programma beginnen. Tegen de tijd dat je klaar bent is HTML 5 al achter haalt.
    Zou misschien wel een leuke aanvulling wezen voor komende iWeb versies (hint voor Steve). Maar denk eigenlijk niet dat op kort termijn zal gebeuren.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.