7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MrJvG

Software» Wat is volgens jou een must?

Als je een switcher bent herken je het denk ik wel..
    Je hebt een Mac aangeschaft, installeert netjes alle Apple software en je komt achter al het moois wat de Mac te bieden heeft.
    Maar kun je er nog meer uithalen?

Natuurlijk, alleen de juiste software, waar vind ik dat nou?

Dus kortom heb jou een programma waarvan je denkt dit moet iedereen hebben, plaats dan een berichtje..

Om te starten;

programma: AppZapper
    kosten: $ 12,95
    wat doet het: als je een programma wilt verwijderen sleep je normaal gesproken het programma naar de prullenmand. Met AppZapper sleep je het programma naar AppZapper en die zoekt alle bestanden die het programma installeert, dus ook manuals etc. en verwijdert daarom ook echt alles wat met het programma te maken heeft.
    mening: erg makkelijk programma en in gebruik met prullenmand veilig leegmaken zorg je ervoor dat een programma ook echt wordt verwijderd.
    website: http://appzapper.com/

Moderator
    unSOUND

En nou dacht jij zeker dat we nog niet zo’n topic hadden ?

Onmisbare programma’s

Downloadsoftware voor de Mac

Mac alternatieven voor Windows programma’s

:D

Bijdrager
    MrJvG

Jahwel, maar het is toch ook makkelijk om alles in 1 topic te plaatsen..

En daar staat meer de standaard software in, zoals vervangers voor download programma’s, DVD brand programma’s etc.

Maar een topic met wat een gebruiker nou echt een makkelijk, leuk programma vind is er nog niet.

Ik heb geen topics gevonden met leuke games, widget, handig programma’s..
    Kortom wat een gebruiker denkt van nou dit moet iedereen eens proberen!

Moderator
    unSOUND

Dat is het eerste topic dus, daar kan je zeggen wat jij een handige aanvulling op je software vind.

Bijdrager
    MrJvG

Dan maar slotje erop!!

Ik kreeg de topics echt niet gevonden!

Moderator
    unSOUND

Dit zijn de Stickies, die staan altijd bovenaan de diverse sub-forums. :wink:

Zo staan er 2 van deze 3 bij het sub-forum “overige software”, en het topic wat gaat over Mac alternatieven staat bij “Switchers”.

Bijdrager
    MrJvG

Shame on me!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.