6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

Social Media

Aangezien ik geen fan ben van social media, moet ik nu toch om zakelijke rede er wat mee gaan doen, probleem is, ik heb er weinig kaas van gegeten.
    Nu heb ik 3 media’s die ik wil gebruiken, Google+, Pinterest en Twitter.
    Als ik op Pinterest iets plaatst dan komt dit automatisch ook op Twitter te staan, dat scheelt me weer een hoop tijd.
    Maar ik krijg niet gevonden hoe ik het dan ook gelijk automatisch op Google+ krijgt.
    Nu heb ik wel een app gevonden voor mijn telefoon (Everypost), maar hierbij moet ik foto’s op mijn telefoon hebben staan wat niet vaak het geval is.
    Ook kan ik niet handig een link plakken zoals in Pinterest.
    Weet iemand hier een handige site voor, plugin of een app voor op mijn computer?

Bijdrager
    martfra

ik zou ermee beginnen om al je tekst door een goede spellingchecker te halen.
    Dat scheelt een hoop irritatie, zeker als je zakelijk met soclal media’s (sic) aan de slag wilt.

Bijdrager
    poing

Spellingsfouten mag hoor als 109 bent;)

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik heb een tekstschrijver, niet dat die nooit een foutje maakt, maar een stuk minder dan ik:lol:

Bijdrager
    Shmoo

Laat je niet zo gek maken..

Maar miss. dat je iets hebt aan deze Google-termen ?

[naam sm dienst] + API + auto + post

Bijdrager
    Bamboe81

Ik zou echt nadenken of je dezelfde content wel wilt ‘doorposten’. Ieder type social media heeft z’n eigen benadering nodig. De beste content zou samenhang moeten hebben tussen vorm & inhoud. Iets wat op Twitter wel werkt, hoeft dat niet op bijv. FB te doen. Uiteraard kun je wel dezelfde content hergebruiken, maar wel individueel toespitsen.

De relevantie van dit verhaaltje verschilt natuurlijk veel per individuele situatie. En ik ken die van jou niet, dus mss is het voor jouw minder belangrijk…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.