3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    fritz

snowleopard start niet meer op

Hallo

Ik probeer m’n probleem wat bij te stellen in deze nieuwe topic.

Dus het probleem is het volgende op een Imac 20″ met snowleopard.

Ik kreeg het log-in scherm met de naam. Wanneer ik (zonder paswoord) op enter druk komt er een blauw scherm en gaat ie vervolgens terug naar het log-in scherm. Om zot van te worden.

Wat heb ik gedaan. Ik heb de install cd van mac osx ingestoken opgestart via die cd en hulpprogramma bevoegdheden hersteld + herstelling algemeen gedaan. Helpt niet.
    Wanneer ik de cd insteek krijg ik direct de melding dat hij het systeem niet opnieuw kan installeren. Ik vraag me nog steeds af waarom. Zou dat kunnen zijn dat ik een andere install cd van een andere pc gebruik? Of dat er iets aan m’n systeem is?
    Wat ik wel had gedaan is een vanuit reservekopie een nieuw systeem op gezet. Had ongeveer 3 uur geduurd. Start terug op en het werkt. Ik herstart hem een keer en het werkt nog altijd. Vandaag probeer ik opnieuw en het is terug hetzelfde probleem.

Graag had ik van jullie wat hulp hier omtrent.
    Alvast bedankt
    Mvg
    Fritz

Bijdrager
    Ir.Bob

Stiekem in iets zitten knoeien op de Mac? De naam van je home directory veranderd of hem op een externe schijf gezet?

Bijdrager
    Hansi2124

Jouw eerder gestarte topic over dit probleem loopt nog steeds door. Het is niet bevorderlijk voor het volgen ervan als je met een nieuwe weer verder gaat.
    Daarom toch vriendelijke het verzoek om in het oorspronkelijke topic verder te gaan. Ik zie in ieder geval dat daar veel reacties worden gegeven waardoor je misschien van dit probleem wordt verlost;-)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.