16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Xserve

Snow Leopard video update uitgebracht

Hij is uitgebracht! Eens zien of de prestaties verbeteren…

Bijdrager
    Koetjesreep

oke

Bijdrager
    Vinhelper

En wat schiet de gewone ziel hiermee op? Werkt vast niet voor Flash….

Ik heb even geen tijd om te herstarten.:angry:

Bijdrager
    Maced.2

zie hier geen verschil hoor :sarcastic:

Bijdrager
    Koetjesreep

Updates zijn er in het algemeen ook niet voor een verschil te zien.

Bijdrager
    Maced.2

Ja dat is waar.:)

Bijdrager
    Dagaloni

Wachtten hier mensen dan op?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Bijdrager
    Sascha

Ik heb een late 2008 MacBook Pro en deze update zou niet voor mijn model zijn, en ik krijg hem toch binnen… Dan straks maar eens installeren… Kan nooit kwaad toch ?

Bijdrager
    Lutjemac

Ik heb een lMac vroeg 2006 en deze update zou niet voor mijn model zijn, en ik krijg hem toch binnen via software update.
    Kan ik deze update toch installeren…of moet ik deze uitsluiten??

Met vriendelijke groet LM

Bijdrager
    Vinhelper

Alle updates die je krijgt mag je gewoon installeren, anders zou je ze ook niet te zien krijgen.

Of je er daadwerkelijk profijt van hebt is dan weer een andere vraag.:wink:

Bijdrager
    Lutjemac

@Vinhelper

Bedankt!

LM

Bijdrager
    G-Force

Dit gaat in elk geval voor de Radeon HD 4xxx het probleem oplossen dat de framerate in Portal en TF2 inkakte naar 19 FPS zodra Anti-aliasing wordt ingeschakeld. Goed dat Apple en ATI dat hebben gefixt, het zal vast ook de waardeloze NVIDIA drivers van 10.6.4 fixen.

De non-gamer gaat er niets van merken, behalve dan het probleem met het loskoppelen van een extern scherm en het Aperture 3 probleem. Maar het kan geen kwaad om de update te installeren.;)

Bijdrager
    Road

De Snow Leopard-video-update verhelpt problemen met de stabiliteit en prestaties van grafische programma’s en games. De update biedt onder andere de volgende oplossingen:

# Oplossing voor problemen met de beeldsnelheid die zich op bepaalde Macs voordeden in Portal en Team Fortress 2

# Oplossing voor een probleem dat er soms toe leidde dat Aperture 3 of StarCraft II onverwacht stopte of niet meer reageerde

Meer informatie over deze update vindt u op deze webpagina: http://support.apple.com/kb/HT4286?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    Afroman

Met Aperture merk ik het wel. Start ietsjes sneller op. Foto’s worden sneller gerenderd, en als ik terug ga naar Projects krijg je geen failure in je foto’s dat het lijkt dat de videokaart sterft(een halve tel gekke strepen dus)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Afroman op 18 augustus 2010

Met Aperture merk ik het wel. Start ietsjes sneller op.

In vergelijking tot wat? De duur van het opstarten van een programma wordt voornamelijk bepaald door de harde schijf activiteiten. Video (OpenGL dus) heeft daar niets mee te maken…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.