7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    LUUD18

Snow leopard van mac mini op macbook zetten.

Beste forumleden,

Ik wil op mijn macbook pro snow leopard zetten. Nou heb ik een DVD die ik bij mijn mac mini kreeg maar deze kan alleen op mijn mac mini. Dit is echter niet helemaal waar want als ik mijn macbook op de mac mini aansluit kan ik de snow leopard erop installeren. Maar geeft dit geen problemen met de drivers?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    joasdekker

Grote kans dat dat wel het geval is.
    Je zal op zoek moeten naar een retail versie om zeker te weten dat je geen problemen krijgt, als je die überhaupt al niet gedurende het installatieproces krijgt.

Bijdrager
    LUUD18

Heb het al eens gedaan met een andere soort mac mini via firewire. Dit werkte wel gewoon goed.

Bijdrager
    bzguy

Waarom KOOP je gewoon Snow Leopard of Lion ?

Bijdrager
    joasdekker

Het is ook niet zo dat het per definitie fout gaat, maar garantie tot aan de voordeur zeg maar…….
    Om het dan nog maar niet te hebben over het feit dat het niet zou mogen.

Moderator
    unSOUND
    LUUD18 op 09 oktober 2011

Nou heb ik een DVD die ik bij mijn mac mini kreeg maar deze kan alleen op mijn mac mini.

Vervang het woordje kan met het woordje mag, dan vind je de waarheid.:wink:

En inderdaad, zoals in de diverse topics over dit onderwerp ( hint ) al te lezen is, gaat het vaak fout bij de drivers en de plist bestanden die per hardware verschillen.

Bijdrager
    LUUD18

Oke dan vraag ik of mijn vader een snow leopard dvd’tje van het werk meeneemt. 1 Dvd van de 20 missen ze voor 2 daagjes toch niet;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.