4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    wildsseb

Snow Leopard programma onder Lion

Ik had een programma draaien op mn iMac. Onder SL had ik daar geen problemen mee. Ook nadat ik Lion op m’n iMac heb gezet werkte het programma goed. Totdat ik gisteren een melding kreeg dat er een update was en dat het programma geschikte maakte voor Lion. Ik de update uitgevoerd, programma gestart, programma werkt niet. Programma maar weg gewist, opnieuw gedownload, geprobeerd te installeren en krijg meteen na openen .pkg bestand dat programma niet werkt op Lion en daardoor niet ge├»nstalleerd kan worden. Oude versie gedownload en kreeg ook daar dezelfde melding.

Nu wil ik eigenlijk gewoon de oude versie (die dus wel werkte onder Lion) weer installeren. Is het mogelijk om het .pkg bestand als het ware “voor de gek te houden” en te laten denken dat ik nog gewoon SL draai, zodat ik het programma kan installeren?

Bijdrager
    tarun

Om welk programma gaat het eigenlijk?

Bijdrager
    Hansi2124

Je kan het beste dan nog de voorkeuren van dat programma van je Mac verwijderen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ga naar Macintosh HD / Bibliotheek / Receipts, en kijk of je het pkg bestand ziet staan en wis het dan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.