7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    timvangucht

Snow Leopard probleem

Hallo,

Ik heb nog een iMac uit 2008 toen ze voor het eerst met de aluminium iMacs kwamen.
    Nu probeer ik daar Snow Leopard op te zetten maar tijdens de installatie zijn er blijkbaar fouten gebeurd.
    Na de installatie moest hij opnieuw opstarten maar tijdens het opstarten blijft mijn scherm op het apple logo staan en het laad icoontje …
    Ik heb al geprobeerd om mijn schijf via firewire te connecteren met mij Mac Book Pro zodanig dat ik nog backups kan over zetten en een volledige clean install kan doen maar hij wil de schijf niet aan nemen.
    Ze is wel te zien in Schijf hulp programma maar ik kan er niets aan doen.

Is er iemand nog bekend met dit probleem?

Groeten Tim

Bijdrager
    Japsuh

Al een nieuwe installatie geprobeerd? Dus stap voor stap: schijf formatteren -> nieuwe installatie -> opnieuw opstarten -> stappen doorlopen -> migreren dmv Time Machine.

Bijdrager
    timvangucht

awel dat zou ik wel graag willen doen maar ik moet eerst een backup kunnen maken van al mijn bestanden.

Bijdrager
    Hansi2124

Dus ik begrijp uit jouw verhaal dat je SL over Leopard hebt geinstalleerd en dus geen schone installatie…
    Opstarten in Veilige modus al geprobeerd?

Bijdrager
    timvangucht

Ja heb ik ook al geprobeerd en dan blijft hij ook hangen.
    En als ik via firewire in schijfhulp programma een schijf copy wil maken geeft hij altijd aan dat het bestand te groot is voor mijn HDD terwijl hij 500 gb is en mijn iMac schijf maar 320 gb is …

Bijdrager
    Hansi2124

Je hebt dus geen back-up gemaakt voordat je SL ging installeren? Je hebt dus niets om op terug te vallen?

Bijdrager
    timvangucht

Bestaan er op Schijfhulpprogramma na nog software tools om schijven te repareren of om backups te nemen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.