21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    iDaan98

Snow Leopard – mogelijkheid om terug te zenden?

Hoi OMT’ers! Ik ben van plan Snow Leopard te gaan kopen en dan installeren op mijn laptop via Empire EFI. De prijs van 30 euro is natuurlijk helemaal niet duur, maar ik wil wel wat weten. Kan ik nadat ik Snow Leopard geprobeerd heb – en ik erachter kom dat het niet werkt – het weer terugzenden naar Apple, of ben ik gewoon dat geld kwijt dan?

Bijdrager
    Pasav

Je kan het niet terug sturen. En installeren via Empire EFI is niet legaal en je breekt er mee de end user licencie.

Bijdrager
    iDaan98

En jij denkt dat ik zomaar even 1000 euro kan toveren terwijl mijn eigen laptop wss nog wel goed genoeg is hiervoor? Maar even ontopic: Dus als ik erachter kom dat het niet werkt, heb ik pech?

Bijdrager
    Oppie

En jij denkt zomaar dat de wereld gek is?!

Bijdrager
    piebas

Je hebt de verpakking gepend dus dan ga ik er vanuit dat je het niet meer kan terugsturen (best handig, even kopiëren en weer terugsturen…. ) lijk mij niet hé.

Bijdrager
    iDaan98

Ok, dan weet ik dat ook weer… Thanks!:lol:

Bijdrager
    polansky

Wat een tokkie gedrag iDaan
    Eerst semi illegale handelingen uitvoeren en als het dan niet naar behoren werkt ook nog wat te klagen willen hebben.

De wereld op zijn kop!

Bijdrager
    Yoeri

The life of a 12 years old…

Bijdrager
    iDaan98

Problemen mee?

Moderator
    unSOUND

Met je houding wel ja…

Bijdrager
    Jack1

Nou idd, lekker arrogant,

ontopic:

Als je nou gewoon bij een APR gaat kijken, kan je het OSX helemaal van binnen en buiten bekijken.

Bijdrager
    iDaan98

Sorry hoor. Maar ik mag toch zelf weten wat ik doe, en mijn vraag heeft niets te maken met of het nou illegaal is of niet. Mijn vraag was alleen of ik iets kon terugsturen, dus…

Moderator
    unSOUND
    iDaan98 op 08 januari 2011

Sorry hoor. Maar ik mag toch zelf weten wat ik doe…

Nee, dat mag je vanaf je 16e, nadat je ouders je hebben geleerd wat verantwoordelijkheid is.

Bijdrager
    iDaan98

En wie zegt dat het niet mag van mijn ouders?

Moderator
    unSOUND

Ik zeg alleen dat ze je nog geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben geleerd…

Bijdrager
    denboris

achja
    OMT geeft aan hoe je een app uit de appstore kunt hacken,
    waarom dit dan ook niet ff …

Bijdrager
    iDaan98

Oke cool.

Edit: Oke, oke. Zullen we weer normaal doen? Slotje?

Moderator
    unSOUND

Fine by me.

Geblokkeerd
    Anoniem

Een 8Gb usb stick plus de retail van SL (gewoon ergens vanaf downloaden).

Bijdrager
    Vinhelper

@iDaan en vooral denboris: Lees dit eens door…

Er staat o.a. in te lezen dat het controleren van een klein groepje als de redactie een stuk simpeler is dan het controleren op (semi-)illegale dingen van een community van 52.000 leden. Daarom worden dit soort artikelen wel op de voorpagina geplaatst, maar niet toegestaan om in de community te bespreken.

@Usain: zo hoort het. (de manier van reageren, bedoel ik, want de manier van handelen is nou niet de beste, maar vooruit):thumbsup:

Bijdrager
    1984
    iDaan98 op 08 januari 2011

En jij denkt dat ik zomaar even 1000 euro kan toveren terwijl mijn eigen laptop wss nog wel goed genoeg is hiervoor? Maar even ontopic: Dus als ik erachter kom dat het niet werkt, heb ik pech?

Installeer het op een externe schijf,en gebruik die als opstartschijf

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.