30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:
    Bijdrager
    Nihilist

Snow Leopard is Golden Master

Mac4Ever has received [Google translation] multiple tips claiming that Mac OS X Snow Leopard has reached “Golden Master” status, meaning that it has been finalized and is ready to be released to manufacturing for the public launch. The build number of the Golden Master is reportedly 10A432, compared to the last known developer seed (Build 10A421a) released over two weeks ago.

Mac OS X Snow Leopard is slated for a September release and will be priced at $29 for current OS X Leopard owners. Users purchasing a new Mac on June 8th, 2009 or later can receive the updated operating system for $9.95 though Apple’s “Up to Date” program.

Update: We’ve heard additional confirmation that 10A432 is likely the Golden Master build.

Bron

Nice 8)

Bijdrager
    Calpa

..umh.. ja.. alsof we niet al lang wisten dat hij er in september aan kwam?

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

geweldig:D

Ben benieuwd of we hem deze maand nog kunnen verwachten of de maand er op.
    Weet iemand al wat over wanneer de eerst komende keynotes/special event is?
    Dat moet nu ook zo bijna zijn met nieuwe iPods misschien een iTablet en sowieso snow leopard op komst.

Bijdrager
    MichMich
    ”PascalPas”

..umh.. ja.. alsof we niet al lang wisten dat hij er in september aan kwam?

Zuurpruim.

Bijdrager
    bedhead

Hou het vriendelijk mensen:)

Geblokkeerd
    Breuf
    ”bedhead”

Dat moet jij nodig zeggen….

Bijdrager
    Dagaloni

Man.. het gaat over snow leopard, niet hoe aardig of juist niet we tegen elkaar zijn.. Gewoon normaal doen;)

Haha chill! Snow leopard!:D

Bijdrager
    Marcjah

Is nog steeds de verwachting dat Snow Leopard op de allerlaatste dag van september gereleased word?

Bijdrager
    Dagaloni

Aangezien dit de goldenmaster is niet.. denk ik.

Bijdrager
    Lau24
    ”Breuf”
    ”bedhead”

Zegt ie toch ook lameass mofo:x :evil:

OT:
    Heeft er iemand al een torrent gespot van de GM, ik nog niet namelijk:?

Bijdrager
    R-Flow
    ”Lau24″

*zucht*

Bijdrager
    TakkU
    ”Lau24″
    ”Breuf”
    ”bedhead”

OT:

Snow leopard gaat je 30 euro kosten.. Ga me niet vertellen dat je zelfs dat er niet voor over hebt?

Bijdrager
    Lau24
    ”TakkU”
    ”Lau24″
    ”Breuf”
    ”bedhead”

OT:

Snow leopard gaat je 30 euro kosten.. Ga me niet vertellen dat je zelfs dat er niet voor over hebt?

Je doet net alsof je het gratis bij een pakje boter krijgt, terwijl dat toch echt duidelijk niet het geval is.
    En ik heb in eerdere posts al aangegeven dat ik geen upgrade wil hebben maar een clean install. Daarnaast heb ik geen legale versie van Leopard en die heb je volgens mij straks toch echt nodig om uberhaupt te kunnen upgraden:wink:

Bijdrager
    MouseMighty

Dus jat je alles wat je maar nodig hebt van het web. Tja dat kan natuurlijk ook, mag lijen dat je een torrent vind met verschrikkelijke trojans erin. Apple heeft de prijs van systeemsoftware echt niet belachelijk hoog gemaakt hoor. Voor €129,- ()maximaal) heb je alles wat erin zit en kan zitten. Lekker goedkoop op de eerste rang zitten, lameass mofo!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Bijdrager
    R-Flow
    ”Lau24″

Je doet net alsof je het gratis bij een pakje boter krijgt, terwijl dat toch echt duidelijk niet het geval is.
    En ik heb in eerdere posts al aangegeven dat ik geen upgrade wil hebben maar een clean install. Daarnaast heb ik geen legale versie van Leopard en die heb je volgens mij straks toch echt nodig om uberhaupt te kunnen upgraden:wink:

Je zou verwachten dat iemand die alles illegaal weet te verkrijgen iets meer verstand van zaken heeft. Helaas…

U bent de zwakste schakel, tot ziens.:evil:

Bijdrager
    wally21
    ”MouseMighty”

Dus jat je alles wat je maar nodig hebt van het web. Tja dat kan natuurlijk ook, mag lijen dat je een torrent vind met verschrikkelijke trojans erin. Apple heeft de prijs van systeemsoftware echt niet belachelijk hoog gemaakt hoor. Voor €129,- ()maximaal) heb je alles wat erin zit en kan zitten. Lekker goedkoop op de eerste rang zitten, lameass mofo!

Inderdaad vergelijk het maar met Windows daar heb je voor dat geld alleen een OEM versie zonder ondersteuning.
    En daarnaast geeft Apple je ook de keuze om up te graden voor maar €29,-

Zijn dus niet echt bedragen om wakker van te liggen voor een goed OS.

Bijdrager
    Lau24

Post leeggehaald wegens onnodig storend taalgebruik
    – Zerk

Bijdrager
    Lau24
    ”MouseMighty”

Och wat ik moet ik indd een medelijden heb met een bedrijf als Apple he. Die hebben het toch ook zo zwaar:cry:
    Ik mag lijen dat je de mexicaanse griep krijgt lompe Apple fanboy. En als jij 129 pleuro ervoor over hebt moet je dat vooral doen, ik heb het daarentegen er niet voor over lameass sukkel:wink:

Bijdrager
    Nietzman
    ”MouseMighty”

Bijdrager
    Lau24

Hahahahaha:lol: :evil:

Bijdrager
    R-Flow
    ”Lau24″

Flikker zelf een eind op joh kutmongool. Stomp voor je harses kun je krijgen. Ga lekker met MouseMighty in een hoekje zitten janke joh sukkeltje:wink:

Ga jij lekker met je illegale systeempje klooien en wacht nou maar gewoon af wat er met Snow Leopard gebeurd. Wat neem jij jezelf serieus jongen dat je niet tegen een grapje kan.:wink:

Bijdrager
    Doney

Gezellig hiero:D

Bijdrager
    syltheboy

Deel van de post verwijderd wegens onnodig storend taalgebruik
    – Zerk

”Doney”

Gezellig hiero:D

Ja, inderdaad!:wink: Ik geniet ervan!:lol:

Bijdrager
    Dagaloni

Geweldig topic.. :P Toekijken hoe ze elkaar de hersens ingooien met scheldwoorden… pff

Bijdrager
    syltheboy
    ”Dagaloni”

Geweldig topic.. :P Toekijken hoe ze elkaar de hersens ingooien met scheldwoorden… pff

Ja, ik wordt er niet goed van!:lol: En ik ben onschuldig, want ik heb geen scheldwoorden gebruikt.:P

Bijdrager
    Dagaloni

Ik ook niet..:D Wij zijn toeschouwers en zeggen af en toe dat het wat rustiger aan moet..

:sotp: :sotp:

Bijdrager
    R-Flow

Dit hele topic gaat nergens over. Dat Snow Leopard GM was stond al uren in de Snow Leopard-thread in Hardcore Roddels.

Bijdrager
    roy

Ik zit op 20 procent! :x

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Bijdrager

Ik wil zeker niet de moraalridder uithangen maar om aan te geven dat zelfs €29,- je teveel is voor een OS vind ik redelijk sneu overkomen….
    Leuk voor de mensen die ervoor kiezen dat ze alles gratis willen hebben maar ga er niet stoer mee lopen doen op een forum… (en zeker niet als je al richting de 30 gaat….)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.