-
Dit is een ontzettend handig programmaatje. Het loopt verborgen mee.Met één toets heb je alle sneltoetsen, ook die jij nu wilt.En met dit programmaatje leer je al doende:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23290”jazzvb”Weet je toevallig ook of dit programma automatisch opstart als je Mac aandoet (dus na volledig uitgeschakeld te hebben)? Ik gebruik wel eens een andere programmaatje (naam even kwijt) en dat moet ik elke keer opnieuw opstarten.
Het start automatisch op, als je dat aangeeft in de KeyCue settings(dubbleclicken op prog-icoon) bij Activation.Dus niet in Systeemvoorkeuren/Accounts/Opstarten! He loopt onzichtbaar in de achtergrond. Pas als je de appeltje-toets lang ingedrukt houdt, vertoont zich transparant het sneltoets-menu. Lees verder even mijn PM.
Misschien is het zinvol om dergelijke informatie hier op het forum te plaatsen, zodat andere die naar dit onderwerp zoeken die info ook vinden
@1984,
Ik had al dezelfde informatie, als in jouw link, gegeven. Indirect via de link naar Versiontracker. En voor de rest; dank je de koekoek. Een PM(PB) is, zoals de afkorting al zegt, “personal” of “persoonlijk”. Dit vanwege het risico hier in het openbaar geëxecuteerd te worden (grapje)
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.