7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mekkie

Sneller opstarten in 10.3.9 ?

Vandaag de software update naar 10.3.9. gedaan en nu start m’n iBook ineens veeel sneller op….of ligt dit aan mij ? Niet dat je me hoort klagen !!:)

Bijdrager
    iMac-Boy

Dat klopt, ik heb vrij veel fonts actief op mijn systeem staan en opstarten duurde echt lang. Dit was voor mij ook de reden om te updaten van 10.3.8 naar 10.3.9. Onze DTP afdeling is nu ook heel blij met de update ondanks de aanloopproblemen.

Bijdrager
    Timon

Ik heb even gezocht hier op het forum of het verstandig en aan te raden is om 10.3.9 te installeren, maar ik heb niet echt een goed antwoord gevonden; wel vond ik van alles over problemen met safari.

Is het slim om naar 10.3.9 over te stappen? Ik zit momenteel op 10.3 en dat werkt prima!

Bijdrager
    mekkie

Ben van 10.3.8 naar 9 en vooralsnog geen problemen niet op m’n iBook G3 en ook niet op de G4 Quicksilver, dus ‘so far so good’….

Bijdrager
    Dick de Roos

Gelijk met de Securety-update 10.3.9 binnengehaald. Geen problemen tot nu toe. Misschien sneller. In elk geval niet langzamer.

Bijdrager
    MacBlade

Lijkt mij dat het allemaal wat trager gaat na de install van 10.3.9
    Overigens wil de laatste security 2005-005 niet installeren.
    Mischien toch Tiger tijd, of zitten daar nog te veel problemen?
    Je leest hier natuurlijk bijna alleen de problemen. Alles wat goed gaat hoor je niet.

Bijdrager
    Joost Krul

Ik twijfel ook om van 8 naar 9 te gaan. Wat denken jullie?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.