10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    FujiFilm

Snelkoppeling

Hoi,

Op mijn werk heb ik een snelkoppeling waarmee ik op een website direct aangemeld geraak.

Ik zou die snelkoppeling nu thuis willen op mikjn bureaublad.

Hoe kan ik die snelkoppeling met alle bevoegdheden op een usb stick zetten en thuis gebruiken ?

Thanks

Bijdrager
    stavos

USB stick in je Mac, koppeling naar je stick slepen, USB stick verwijderen, meenemen naar huis en vervolgens het trucje omgekeerd toepassen?
    Dit staat overigens ook uitgelegd in hoofdstuk 3 van de basisbegrippen computergebruik, na het hoofdstuk over het opstarten en afsluiten van je computer..

Bijdrager
    FujiFilm

ja want dat heb ik nog niet geprobeerd, dat lukt dus niet omdat er bepaalde bevoegdheden op die link staan en mee op dat stikckje moeten

slimme

Bijdrager
    stavos

Leg dat dan uit in je post, slimme. Want als je het nu terug leest, vraag je echt iets heel simpels.
    De voorkeuren voor wat betreft inloggen, zullen opgeslagen zijn in de instellingen van je browser. Dus maak thuis zo’n zelfde snelkoppeling aan, log in zoals gewenst, en zorg dat je browser die instellingen onthoudt.

Bijdrager
    FujiFilm

en dat gaat niet anders ?

slimme

Bijdrager
    stavos

Laat maar, als je op die manier gaat reageren op iemand die je wilt helpen, kan je er op wachten natuurlijk dat de hulp een keer stopt. Bij deze dus..

Bijdrager
    Tumbler

Wil je wel hulp????

Bijdrager
    FujiFilm

mannekes das maar om te lachen zenne.

jongens toch

Bijdrager
    chatsmit

Menneke toch, een snelkoppeling met bevoegdheden?! Is het wel een snelkoppeling? Probeer eens te achterhalen wat er precies in die snelkoppeling staat (appletoetsje-i op de snelkoppeling).

Bijdrager
    Hansi2124

Waarom zo moeilijk met een sticky?
    Gewoon die link naar je privé email mailen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.