6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    e.abrahamse

Snelheidstesten 5K iMac CPU (i7), video en 1TB SSD

Is er al één gelukkige die deze kersverse 5K iMac al op zijn/haar bureau heeft staan?

Ik ben al een aantal dagen op zoek naar testresultaten van de nieuwe ‘late 2015’ 5K iMac. Vond zonet op Barefeats.com de bovenstaande testresultaten. Ze zijn gebaseerd op een built-to-order ‘late 2015’ 5K iMac met ‘Skylake’ i7 processor (4.0Ghz), M395X (4Gb) en 1 Tb Flash SSD. Het zal niemand verbazen dat deze machine de resultaten van zijn voorloper overtreft. Er komen nog een aantal nieuwe testen aan voor diegenen die hierin geïnteresseerd zijn: http://www.barefeats.com.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Pete.Z. Reden: Verplaatst

Bijdrager
    Zakske

Apple kan net zo goed stoppen met de Mac Pro, want de iMac 5K is in bijna alles sneller.

Bijdrager
    Dieter_31

Ja, ik hou het bij mijn mac pro. De nieuwe imac is alles gelijmd op het moederbord.

Bijdrager
    Humain
    Zakske op 25 oktober 2015

Apple kan net zo goed stoppen met de Mac Pro, want de iMac 5K is in bijna alles sneller.

Bullshizzle, zet die iMac eens aan het renderen, valt in no time terug omdat hij zijn warmte niet kwijt kan en gaat flink lopen throttelen.
    korte termijn is de iMac misschien wel sneller, maar zodra je er professioneel mee aan de gang gaat een hele dag merk je het verschil echt wel dat de Pro gewoon lekker snel blijft doorpompen.

Bijdrager
    TheBigZ

Oftewel, “wie is sneller?” hangt er vanaf.
    iMac: Usain Bolt
    Mac Pro: Ghirmay Ghebreslassie

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  TheBigZ.

Bijdrager
    Humain

Exact wat TheBigZ verteld!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.