5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    DMT

Snelheid CD drive!

Mensen,

na een half jaar mijn MBP in bezit te hebben ben ik eigenlijk heel tevreden! =D
    MAARrrrr ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over mijn cd/dvd drive.
    Met name de snelheid, hij start na het instoppen van een cd/dvd na 5 min. met “spinnen” dan na (met een beetje geluk) 10 min komt hij op mijn bureaublad te staan. Soms heeft hij er ook wel zin in en dan doet hij het na 2 min.
    Blijft erg vervelend, iemand een idee!? of hetzelfde probleem?
    Alvast bedankt

David:)

Bijdrager
    Esquare

Zelfs twee minuten is veel te traag. Heeft-ie dat altijd gedaan? En met elke cd/dvd? Dan terug naar de dealer ermee.

Bijdrager
    DMT

Uhm ja… vanaf het begin…

Ik heb het idee dat hij eerst de cd/dvd leest voor hij em laat zien, dus dvd duurt ellendig lang (4,7 gb)…
    ik ga aankomende week maar weer is ff langs A Mac!:?

Thnx

Bijdrager
    roblemmen

Dat lezen moet in luttele seconden gaan. Ik zou het met een flink aantal discs proberen, dus een stuk of 10. Leeg en beschreven. DVD en CD.
    Als hij dit probleem blijft geven, stap maar meteen naar de dealer.

Bijdrager
    bjorngra

Ja, dat heb ik nu net ook met mijn DVD in iMac G4. Hij ligt minuten lang te spinnen. Doet hij niet altijd maar wel vaak. Ik ben het zat. Er komt een nieuwe in. Ik dacht al heel lang dat het aan de DVD’s lag, maar dat is dus niet zo.

Op mijn Powerbook leest hij hem direct. Het is een SONY DVD RW DW-U10A.

Vragen:
    – Welke kan ik het beste kopen, voor een redelijke prijs? Komend jaar koop ik toch een nieuwe mac.
    – En is die makkelijk zelf in te bouwen in het bolletje?
    – Kan er alles in of moet het Mac-compatible zijn?

Bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.