12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieterr

Snel rijk worden met het schrijven van een iPhone app

Kun je snel rijk worden met het schrijven van een succesvolle iPhone app?
    Ook in de OMT podcast is al eens aandacht besteed aan dit onderwerp.
    Een interessant relaas van een iPhone spelletjesontwikkelaar is te lezen in The Numbers Post (aka Brutal Honesty).

Bijdrager
    univers11

als hij wereldwijd erg gewild is zeker, maar dat zal niet zo makkelijk zijn…

Bijdrager
    Yaris

Zouden de meest gewilde apps ondertussen al niet bedacht en geschreven zijn?

Bijdrager
    bartje

Tuurlijk niet.
    :)

Bijdrager
    SvS

Als ik nu es wist wat een van meestgevraagde app zou kunnen zijn die nog niet op de markt is… reed ik in een nieuwe car rond :mrgreen: (nou zo snel gaat dat niet eens, denk ik hoor)

Bijdrager
    iJoost

Een bijzonder eerlijk verhaal, inderdaad.;-)

Moderator
    Pete.Z
    ”Yaris”

Lijkt me niet,jij hebt vast ook nog wel wensen op dat gebied?

Ik weet wel een paar apps te verzinnen die ik graag zou zien,maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop hier,want ik wil eerst snel rijk worden door ze zelf te maken en te verkopen. :wink:

Bijdrager
    AdriaanB
    ”Yaris”

een OV app in de vorm van Trein is er nog steeds niet, die zal het wel goed gaan doen…

Bijdrager
    Rnowed
    ”AdriaanB”
    ”Yaris”

een OV app in de vorm van Trein is er nog steeds niet, die zal het wel goed gaan doen…

Ja daar word je rijk van :P

Bijdrager
    Rail

Een appje zodat je hem voor de Wii kunt gebruiken.

Bijdrager
    TypeWriter

ECHT goede ideeën komen niet alleen…

Bijdrager
    Yeti
    ”Rail”

Een appje zodat je hem voor de Wii kunt gebruiken.

Dat zou te doen moeten zijn, ik zag ooit ergens op internet dat er wel een bluetooth adapter in de iPod touch zit, maar dat hij niet geactiveerd is. Waarschijnlijk zou Apple de app niet toelaten, maar tegenwoordig zijn alle iPod touches en iPhones te jailbreaken:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.