3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    kx22

Snel batterij laten leeglopen op een iPhone die niets doet.

Goedendag,
    Om te beginnen: ik ben geen iPhone noob. Ik weet wat DFU en Recovery mode is en alles er omheen.
    Nu kreeg ik gister een iPhone in mijn handen die helemaal niets meer doet.
    De iPhone is ongeveer 3 maanden oud. Het gaat hier om een 3GS.

Uit het niets ging het scherm zwart (tijdens beluisteren van een mp3). Sindsdien krijgen we hem met geen mogelijkheid aan. Macbook kan iPhone ook niet vinden.
    Mijn enige oplossing is de batterij laten leeglopen en vervolgens kijken of er iets gebeurd als ik hem aan de muur oplaad. Maar nou weet ik dat de iPhone eergister (toen hij het nog deed) ongeveer 80% opgeladen was.

Hoe trek ik zo snel alle stroom uit de iPhone?!

Als iemand verder een oplossing heeft over het fixen van de iPhone, ook natuurlijk welkom!

Het is wel een gejailbreakte iPhone en daardoor garantieloos.

Kx22

Bijdrager
    indra

Heb je hem ook al gereset? home en power button in gedrukt houden tot dat hij opnieuw gaat opstarten?

Bijdrager
    jorismoen

ik weet wel wat: http://www.onemorething.nl/2010/11/mobistar-zuigt-iphones-leeg/ :sarcastic:

Maar inderdaad, als je hem reset en hij werkt nog niet, dan denk ik dat er weinig hoop is.. Een vriend van me heeft hetzelfde gehad met zijn iPhone 3GS, maar die heeft uiteindelijk een advocaat (rechtsbijstand) in de hand moeten nemen om een nieuwe te krijgen van T-Mobile. Zeer grote kans dat ze het afdoen als ‘vochtschade’.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.