7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    sjonnie

Snap iCloud Keychain niet helemaal

Weet iemand hoe ik bestaande inloggegevens voor websites in iCloud Keychain kan krijgen?
    Als het alleen met nieuwe en toekomstige inloggegevens kan vind ik dat zeer teleurstellend.
    Ik heb een waslijst van inloggegevens verzameld de afgelopen jaren en zou het super vinden als iCloud Keychain deze gegevens zou beheren zodat ik ze niet meer hoef te onthouden.

Bijdrager
    @RoRoNL

Op je Mac, open Sleutelhangertoegang. En sleep je bestaande passwords naar iCloud…

Bijdrager
    sjonnie

Maar hoe dan?

Bijdrager
    SunKeeper

Je hebt Mavericks nodig. (maar die heb je vast allang)

Verder ben ik ook benieuwd hoe het nou werkt, vooral op iOS7. Ik heb het vandaag ingeschakeld maar zie verder niets, behalve wat slappe files van Safari.
    Kun je niet bijv. de wachtwoorden van je Wi-Fi-netwerken zien die op je iPhone staan? Menen ze echt dat je dat eerst met iCloud moet syncen en het dan op je Mac moet opgraven? Moet je daarvoor heel iOS afgrendelen voor info die je nergens terugvindt?(n)

Bijdrager
    sjonnie

Ik heb me gisteren geregistreerd voor een website op mijn iMac.
    Kreed bij het invullen van mijn gegevens de vraag of ik het in iCloud Keychain wilde opslaan.
    Toen ik later op de iPad naar deze website ging en “inloggen” klikte, vulde hij vanuit de cloud alles netjes voor me in.
    Dit vind ik super geregeld.
    Probleem is alleen dat als ik inlog op een website waar ik al langer lid ben zoals bijvoorbeeld OMT, iCloud Keychain geen teken van leven geeft.

Bijdrager
    sjonnie

Iemand?

Bijdrager
    sjonnie

Als ik nu uitlog uit OMT op de iMac en vervolgens op inloggen klik, vult iCloud Keychain alles weer ekurig in en kan ik inloggen.
    Als ik vervolgens op de iPad naar OMT surf en op inloggen klik gebeurt er niets.
    Vreemd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.