3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iErnst

SMSjes weg na update naar 4.3.2

Sinds ik mijn iPhone 4 heb t geüpdatet naar 4.3.2 ben ik in één klap alle smsjes van mijn vrouw kwijt. Nu dacht ik slim te zijn en de reservekopie terug te zetten, maar helaas… nog steeds weg:(

Hebben meer mensen hier last van (gehad)?

Bijdrager
    fatboysmart

Gisteren gedaan… alles staat er bij mij nog in. Geen idee wat er gebeurd is.
    Ik dacht dat een reservekopie wel alle SMS-jes bevatte… raar dat hij die niet terug heeft gezet.

Bijdrager
    Birdie84

Had ik gisteren ook, nadat ik m’n iPhone 3gs had geupdate naar 4.3.3 was ik alle smsjes kwijt van m’n vriend, verder miste niets.. Ook geprobeerd terug te halen door backup terug te zetten, maar tevergeefs.

Met een backup of sms extractor lukte het ook niet (kon ik alle smsjes mee terug zien behalve degene die ik kwijt was), maar dankzij een sms-extractor via internet wist ik wel in welke file van de itunes backup m’n smsjes zaten. Het bestand in die folder kon met teksteditor worden geopend, en zag tot mijn verbazing daar de missende smsjes wel tussen staan. Soort van software fout dus..? Dus heb ze nu wel in een txt bestand kunnen plakken (alles door elkaar..), maar terug krijgen op de tel. lijkt dus niet te kunnen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.