6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sawtooth

smsen met Skype for Mac

Met de Windows versie is het mogelijk om te smsen, klopt het dat de Mac versie deze functionaliteit niet biedt? En in dat geval iemand enig idee waarom niet?

Bijdrager
    mvdenberg

Op de site van Skype is onder het OSX kopje niets te vinden over SMS. Klik hier
    Wel bij het windows kopje. Klik hier
    Ga er dan maar vanuit dat de SMS functie niet werkt. Wanneer het beschikbaar is weet ik niet: misschien even mailen met de makers van Skype?

Bijdrager
    sawtooth

yep..submitted this…:

——————–

Hi there,

first of all, thanks for this great tool named Skype. It rocks!!

secondly, in the Windows version of Skype it is possible to send sms messages to people against fairly competitive rates. When I am on a Windows machine I use this all the time.

BUT, I also have a Macbook with the OSX operating system..and Skype for Mac doesn’t support sending SMS messages. WIll this change in the near future? There are a lot of Mac users out there who would welcome SMS support in Skype for Mac.

Hope to hear from you, have a great weekend.

Bijdrager
    Marius1976

Het punt is dat er waarschijnlijk vrijwel ontelbaar veel mensen hebben zitten ‘smeken’ en ‘bedelen’ bij skype om video support (zoals in de windows versies) in te bouwen.

Deze skype video is nog niet eens uit de beta, en inderdaad… de nieuwe wensen (zoals SMS) duiken alweer op.

Ik denk niet dat ze bij skype erg hard zullen rennen om nu ook SMS in te gaan bouwen. Maar goed… je weet het nooit.

Voor video waren erg veel verzoeken… ik verwacht niet dat voor de SMS functie een zelfde aantal verzoeken zal komen. Video heeft ongeveer 2 jaar geduurd… dus tel uit je kans;)

Ik zou het zelf overigens wel cool vinden.

Marius

Bijdrager
    mvdenberg

Opzich is dat toch gek? Je hebt al iets gebouwd voor windows. Dan is het herprogrammeren naar OSX? :?

Bijdrager
    sawtooth

reactie van Skype:
    ———————

Thank you for contacting Skype Support.

Unfortunately SMS option is currently not available with Skype for OS X.

We will pass on the feature that you are requesting to our development team for consideration to be included in a future release. No date is currently

available, for updates have a look at http://www.skype.com

Thank you for your feedback

Regards,

Henrik
    Skype Support

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.