8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    nicolasvantomme

SMS versturen met Adresboek via bluetooth en K750i GSM

Weet iemand hoe ik een SMS kan versturen via mijn adresboek gekoppelt aan mijn Sony Eriksson K750i via Bluetooth. Ik woon in BelgiĆ« en heb het Proximius netwerk. Alles ligt in verbinding met elkaar (bluetooth vanuit adresboek en GSM). Als ik CTRL klik op een GSMnr uit mijn adresboek, komt “verstuur sms” te voorschijn en als ik dan dit aanklik, kan ik een tekstje invoeren, maar als ik het SMS bericht wil versturen gebeurd er niks en wordt er “blijkbaar” geen SMS verstuurd. Vreemd want ik krijg zelfs ook geen negatieve of foutmelding mededeling dat het bericht niet zou zijn verstuurd. Mijn GSM werkt nochtans perfect met iSync in bluetooth. Maar niet om SMS te versturen blijkbaar… snifnif

Heeft het soms iets met mijn Netwerk (Proxiums) te zien?

Iemand in Belgiƫ hier ervaring mee en die raad weet?

Bijdrager
    lemmenspieter

Heb het geprobeerd en werkt blijkbaar ook niet bij mij… :cry:
    Met Panther lukte dit denk ik vroeger wel.. ik heb dit toch ooit gedaan

Ik heb k750i, mobistar..

Bijdrager
    rikdertien

Hallo bij mij lukt het ook niet. Ik ben bij mobistar en heb een nokia 6021. Wat wel kan is bellen via Skype.

Bijdrager
    iDog

Niet in Belgie, maar dit zou moeten werken (ik denk dat het probleem is dat je gsm niet standaard ondersteund wordt voor sms) :

http://mobile.feisar.com/addressbook.html

Bijdrager
    nicolasvantomme

iDOG, it works!!!

zeer wel bedankt!

Bijdrager
    iDog

Graag gedaan 8)

Bijdrager
    macses

jep, had een week geleden exact hetzelfde topic gestart, gewoon K750 toevoegen als een nieuwe sibling in adresboek en het werkt

Bijdrager
    jasper050

Interessant, werkt het ook voor een Motorola RAZR V3?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.