6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bloemie

SMS toetsen doen raar op iPhone

Op mijn iPhone 3GS met iOS 4.1 heb ik sinds een tijdje problemen bij het typen van een SMS. Het is dan net of ik alsmaar met m’n vingers verkeerd zit. Druk op een letter krijg de letter er naast of boven. Zelfs als ik heel geconcentreerd wel de juiste indruk zit ik er naast.

Meer iPhone gebruikers met dit probleem. Is er iets aan te doen.
    O ja…… Ik heb gewone vingers en gebruik voor het precisie werk zelfs een leesbril :sarcastic:

Bijdrager
    Sc-cal

Nee nog geen problemen mee gehad… is het enkel bij het typen dat je de indruk hebt dat je verkeerd drukt of ook in de menu’s?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Met de platte vingertop typen is alleen voor extreem dunne vingers geschikt. Een tip is om met een gekantelde vingertop (hoekje) te typen. Je zal zien dat dit net zo eenvoudig is maar stukken sneller en gecontroleerder gaat!

Bijdrager
    BasiX

Ik neem aan dat het dan in alle apps niet goed gaat, in plaats van alleen de SMS app?

Bijdrager
    dino2

Bloemie… ik weet precies wat je bedoelt hoor. Ik heb hetzelfde. Je mikt op een letter en drie letters verder krijg je het vergrotingseffect. Lijkt mij voor te komen als ik van staand naar landscape ga. SMS afsluiten en opnieuw openen helpt. Wachten op een nieuwe software update. En ja BasiX, het komt voor in alle apps waarin getypt kan worden. Ping, WhatsApp, etc.

groet.

Bijdrager
    Ewout

Hmmm, ik heb dit ook. Ik vond het al zo vreemd dat ineens na twee jaar smsjes typen op m’n iPhone het ineens niet meer kan. Ik krijg weer een beetje hoop dat ik het nog niet verleerd ben.

Ewøut

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.