30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    Mona

SMS T-Mobile

Ik krijg zojuist ’n SMS-bericht van T-Mobile, dat er een update beschikbaar is. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt!
    Is dat nieuw, of zou deze update alle problemen voorgoed de wereld uit helpen!? :D :innocent:

Bijdrager
    william89

Hier (nog) niet…

Bijdrager
    Niek1986

Laat het ons weten:-)

Ik heb (nog) geen SMS gekregen.

Bijdrager
    absoluut

Ik ben ook erg benieuwd wat je bedoelt.

Bijdrager
    Bumba86

In het Mobistar Center hier ging een blad met het bericht dat er een belangerijke update was voor je iPhone, en dan met screenshots een stap voor stap hoe je moet updaten.

Vooral die ‘was’ is grappig, is die update er dan nu niet meer? :D

Bijdrager
    rvanloosen
    ”Mona”

Ik krijg zojuist ’n SMS-bericht van T-Mobile, dat er een update beschikbaar is. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt!
    Is dat nieuw, of zou deze update alle problemen voorgoed de wereld uit helpen!? :D :innocent:

Gaat het om de firmware update 2.1? Dan zijn ze lekker op tijd zeg.

Met FW 2.0.2 stuurde AT&T in de VS ook al een sms naar iPhone bezitters. Dit had er mee te maken dat de update een probleem met de chip zou oplossen m.b.t. het bereik. De iPhone zou de masten overbelasten en de update zou pas optimaal werken als iedereen de update had uitgevoerd. Vandaar ook het smsje.

Wellicht hetzelfde idee.

Bijdrager
    william89

Misschien alleen een sms naar degene die nog geen 2.1 hebben? Of heeft de TS al wel 2.1?

Bijdrager
    Mona

Kan helaas nog niet kijken, ben @ work!

Dit was het bericht:

‘Er is een nieuwe software update beschikbaar voor je iPhone. Deze kun je heel gemakkelijk installeren door je iPhone te verbinden met iTunes. Vr. groet, T-Mobile’

@william89
    Ben helemaal up-2-date, volgens mij ook wat betreft T-Mobile!

Bijdrager
    william89

Heb je al 2.1?

Bijdrager
    absoluut

Ik heb m ook gekregen, maar ik gok dat dit over 2.1 gaat. Als ik m’n iPhone aansluit is er namelijk niet opeens op miraculeuze wijze een nieuwe update.

Moderator
    Lucas Raggers

Heb de SMS ook gekregen. Als ze 2.1 bedoelen zijn ze een beetje laat.

Bijdrager
    Vin

ik krijg m nu net ik dit topic lees ook…. Alleen mijn iPhone is weg ter reparatie dus ik kan niets uitproberen in iTunes…..

Bijdrager
    Almerrrrr

Ik heb de sms net ook gehad ik vermoed dat het om een trage reactie over de 2.1 gaat verder is er nergens iets over een update bekend.

Bijdrager
    MrAcid

T-Mobile kijkt natuurlijk eerst even de kat uit de boom bij een nieuwe update, voor je het weet gaat er van alles mis bij allemaal mensen: dan wil je niet als provider al hebben opgeroepen om die update te doen want dan komt iedereen aan jou toe.

Nu de berichten overwegend goed zijn kunnen ze zo’n bericht wel de deur uit doen. Waarschijnlijk hopen ze dat de update de stroom klachten die bij hun binnenkomt wat doet afnemen.

Beetje kortzichtig om te roepen dat “T-Mobile hier wel een beetje laat mee is”.

Bijdrager
    Niek1986

Ja ik heb m nu ook :s

En mijn mobiel is verbonden met iTunes. Niks nieuws.

Bijdrager
    william89

Lekker T-Mobile!!! :innocent: Als het echt is voor 2.1 zijn ze lekker optijd, hier trouwens nog niet gehad…

Bijdrager
    1234

ik krijg net met het openen van iTunes voor de tweede maal een melding voor een update (dus na installatie van 2.1)

Nu na het installeren van die update heet hij 2.0.2…

Bijdrager
    bart155
    ”william89″

Lekker T-Mobile!!! :innocent: Als het echt is voor 2.1 zijn ze lekker optijd, hier trouwens nog niet gehad…

Ben blij met de service van je provider, blijkbaar hebben ze toch het beste met je voor!

Bijdrager
    rvanloosen

Kun je zien dat 6 regels tekst toch net te veel tekens zijn voor 1 bericht. Dit zijn namelijk 161 tekens… :wink:

Bijdrager
    iBenshi

Ik heb hem zojuist ook gekregen. Zal idd voor 2.1 zijn. Goed dat ze dit doen want niet iedereen heeft binnen 1 dag na release z’n update erop staan. Goeie zaak!

Bijdrager
    Purerobin

Heb hem ook gehad, en vind hem idd een beetje vaag! Aangezien dat ze me vrijdag ook gebeld hebben dat er een nieuwe update beschikbaar was! Het was wel fijn dat ik nu ook even kon vragen wat met mijn haarscheurtjes aan moest en volgends de dame kon ik gewoon een nieuw toestel ophalen! Dus dat gaan we morgen even proberen!

Bijdrager
    Rolf

Haha, geweldige service van T-Mobile. Ik denk dat dit Apple destijds wel over de streep getrokken heeft om met T-mob in zee te gaan. Gelukkig zit ik met mijn 1st gen gewoon bij KPN. Ik ben al die SMS’sjes al spuugzat als ik een meter over de grens zet. Deze SMS-jes hoef ik ECHT niet, zeker als ze bijna een week te laat zijn….

Bijdrager
    rvanloosen
    ”Rolf”

Deze SMS-jes hoef ik ECHT niet, zeker als ze bijna een week te laat zijn….

Tja, niet iedereen hangt de hele dag op een internet forum rond en de iPhone aansluiten op de Mac of PC hoeft ook niet dagelijks. :P

Bijdrager
    jabesse
    ”rvanloosen”

en de iPhone aansluiten op de Mac of PC hoeft ook niet dagelijks. :P

De batterij gaat immers lang genoeg mee.;-)

Bijdrager
    Vai Martino Vai

ja, iets met mostert na de maaltijd of zo??? Ach, ze doen hun best…

Moderator
    Rivanov

Zojuist ook ontvangen. Hoopte op een Carrier update zodat T-Mo.. zou verdwijnen..

Bijdrager
    klaas4

Ik kreeg hem ook. Volgens mij gewoon een SMSje dat alleen is verzonden naar de mensen die een klacht over bereik/batterij hebben ingediend. Een soort auto-message.

Bijdrager
    Hengheng

@Rivanov

T-Mo… kan je veranderen met CaptionCrunch, werkt goed.

Moderator
    Rivanov

Klopt, maar wil graag dat T-Mobile zelf de “fout” inziet!;)

Bijdrager
    Mathijssli
    ”klaas4″

Ik kreeg hem ook. Volgens mij gewoon een SMSje dat alleen is verzonden naar de mensen die een klacht over bereik/batterij hebben ingediend. Een soort auto-message.

Ik heb hem ook gekregen, had geen klacht ingediend.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.