8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

SMS prullenbak iphone 5s

ik had vroeger een Nokia (HEEL eenvoudig ding) en daar zat in de SMS “sectie” een onderdeel waar je gestuurde berichten,ingekomen berichten ,verwijderde berichten (prullenbak) kon bekijken en dan definitief verwijderen
    Zit er op de iphone ook zo’n optie?

Bijdrager
    Targaryen

Je kunt niet heel je inbox leeghalen. Je moet elke conversatie verwijderen door te swipen op het gesprek. Foto’s blijven echter wel gekoppeld aan de contacten. Als je dus foto’s doorstuurt naar iemand, dan kun je in iOS 8 via de individuele gespreksinstellingen foto’s verwijderen. Ik heb op die manier bijna 1 GB aan data vrijgemaakt op mijn telefoon.

http://www.imore.com/how-quickly-delete-images-messages-thread-ios-8

Bijdrager
    SMTR

@targaryen

In verkeerde topic gereageerd of gewoon openingspost niet (goed) gelezen?

@hasseltse huzaar

Nee, iphone heeft geen prullenbak voor berichten.

Bijdrager
    Targaryen
    SMTR op 07 maart 2015

@targaryen

In verkeerde topic gereageerd of gewoon openingspost niet (goed) gelezen?

@hasseltse huzaar

Nee, iphone heeft geen prullenbak voor berichten.

Ik heb de openingspost wel degelijk gelezen. Als je een sms verwijdert uit je inbox op je iPhone, dan blijft er zoals ik al zei, nog een pak materiaal achter op je telefoon. Weg is weg werkt niet op een iPhone. Ik gaf een uitbreidend antwoord op zijn impliciete vraagstelling. Nee, je hebt geen inbox en verzonden items zoals je dat hebt op een ‘domme’ telefoon, maar je kunt wel bijhouden waar wat staat, als je weet waar je wezen moet.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

maar je kunt wel bijhouden waar wat staat, als je weet waar je wezen moet.
    zou je me aub willen laten weten waar ik dan wezen moet???

Bijdrager
    Targaryen

Als je een gesprek opent op je telefoon en je klikt op ‘Details’, dan zie je wat je allemaal hebt gestuurd naar die persoon (afbeeldingen, video’s, …) Die dingen nemen ruimte in op je iPhone. Als je één van die mediabestanden ingedrukt houdt, dan verschijnt de optie ‘meer’ en dan kun je individueel posts verwijderen om plaats te ruimen. Voor de rest ga ik ervan uit dat als je veegt naar links in je inbox, je dan wel een gesprek wist. Terugkrijgen lukt dan niet, tenzij je ervoor een reservekopie hebt gemaakt.

Bijdrager
    GoeieDag

Wil de huzaar nou berichten verwijderen of juist terughalen?
    Waarom überhaupt die Nokia weggedaan? Die deed het tenminste…

Bijdrager
    hasseltse huzaar

verwijderen en definitief van de iphone afhalen.Nokia was zo’n “oude van dagen ding” en je moet toch een beetje met de tijd meegaan……..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.