6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    roelboekel.nl

SMS ontvangen op iPad

Dag,

Ik heb een iPad en HTC met data abbo van kantoor met duo sim. Maar als ik mijn iPad aanzet in de trein bv dan ben ik niet bereikbaar op mijn telefoon, dat heeft even geduurd voor ik dat door had, maar dat is nu duidelijk.

Vervolgens, als ik bv een SMS krijg of ik word gebeld komt dat op mijn iPad binnen (omdat die SIM kaart actief is). Maar die kan daar niks mee… Is er een App die registreert dat ik gebeld wordt of een SMS krijg? Het is namelijk irritant dat ik niet kan zien wie mij heeft proberen te bellen in de tijd dat ik online ben met mijn iPad en ik krijg mijn SMS-en ook niet binnen. Ook niet als ik later mijn HTC weer aanzet.

Voor de volledigheid, abbo van Vodafone en HTC Snap (wat trouwens een kl*te telefoon is).

Iemand met een oplossing?

Thnx,
    Roel

Bijdrager
    Oppie

Nee, de iPad kan alleen met data overweg via zo’n sim kaart.

Bijdrager
    stavos
    roelboekel.nl op 20 januari 2011

Het is namelijk irritant dat ik niet kan zien wie mij heeft proberen te bellen in de tijd dat ik online ben met mijn iPad ..

Voicemail aanzetten?

Geblokkeerd
    Anoniem

Helaas, omdat de iPad geen telefoonfuncties heeft, kan je niet instellen dat als de iPad aanstaat hij automatisch naar voicemail moet.

Zie hier het nadeel van werken met een duosim.

Bijdrager
    PimPamPet

Tja, het kan wel… Ik krijg smsjes wél binnen op de iPad, maar die is dan ook gejailbreaked. Kan ze gewoon zien, beantwoorden, maken etc. Ik gebruik hiervoor SwirlySMS for iPad.

Zonder jailbreak? Niet mogelijk!

Bijdrager
    roelboekel.nl

Thnx, helder allemaal… Was er al bang voor. Misschien maar even prepaid kaartje erbij halen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.