10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    heintjep

SMS klaarzetten om later te versturen

Misschien is het topic al ergens anders behandeld, maar ik probeer het hier toch nog maar even….

Oud en nieuw komt er weer aan en ik ben van plan om net als de rest van Nederland weer SMSjes te gaan versturen aan een groot aantal van mijn vrienden en zakenrelaties. Aangezien ik graag deze SMS al ruim van te voren klaar wil zetten om te versturen en hem pas daadwerkelijk wil versturen als het nieuwjaar in zicht komt, vroeg ik me af hoe dit te doen met de iPhone….

Er lijkt geen oplossing te zijn om een of meerdere SMSjes klaar te zetten zodat deze pas op een later gewenst moment verstuurd kunnen worden? (al dan niet automatisch) Moet ik hiervoor mijn 3G jailbreaken om zo toch aan deze functionaliteit te komen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Bijdrager
    B-mac-fan

Volgens mij is dit inderdaad niet mogelijk.

Het word tijd dat de SMS functionaliteit op de iPhone uitgebreid gaat worden.
    Dingen als een SMS doorsturen of een los smsje verwijderen mis ik nu echt.

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    danielpunt

Het kan wel als je al een ‘gesprek’ hebt met een persoon.:)

Bijdrager
    MacBoot

als je het een kwartier van te voren klaar zet, dan kun je gewoon op de home-knop drukken en later weer naar sms om hem te verzenden
    het zal waarschijnlijk net zo werken als met de iPod, wanneer je hem gaat syncen of wat anders binnen de App doet dan vergeet wist hij het uit het geheugen

Bijdrager
    Afroman

Je kan toch gewoon een paar mensen selecteren? En dan gewoon de tekst invoeren en niet verzenden. Als je er later op klikt staat je tekst er nog steeds.:)

Bijdrager
    MacBoot

om het jezelf misschien nog makkelijker te maken kun je een contactpersonen groep aanmaken en deze voor de sms selecteren:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem

Via Bitesms kun je het proces al heel erg versnellen…

Maakt contactgroepen aan welke dezelfde berichten mogen ontvangen…

Stuur via Bitesms een sms aan jezelf met al de verschillende teksten.
    Wanneer je dan je berichten wil versturen open je de smsjes aan jezelf en selecteer je de tekst, stuur die door aan de juiste contact groep…

Happy New Year!

Bijdrager
    heintjep
    ”mr.x

Je kan toch gewoon een paar mensen selecteren? En dan gewoon de tekst invoeren en niet verzenden. Als je er later op klikt staat je tekst er nog steeds.:)

Tja, da’s een aardige houtje-touwtje oplossing. Als ik nu eens meerdere SMS-en “queued” wil zetten, dan gaat dat dus niet….

Bijdrager
    heintjep
    ”MacBoot”

om het jezelf misschien nog makkelijker te maken kun je een contactpersonen groep aanmaken en deze voor de sms selecteren:wink:

Volgens mij werkt dat niet. Ik heb een contactpersonengroep in mijn adresboek, maar als ik die open tijdens het invoegen van een ontvanger, mag ik vervolgens één persoon uit die groep selecteren :?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.