10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Thisisforlife

sms afprinten of exporteren

Hoi,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een sms op een of andere manier af te printen of ergens naartoe te exporteren zodat je hem nog wel hebt maar niet meer aanwezig is op de iphone.

Thanks,

Dirk

Bijdrager
    thugdre

hoi,

ja

Syphone

Bijdrager
    MacBoot

volgens de maker van dat programma zit er een limiet op het aantal SMS berichten in de inbox
    hoeveel zijn dit er eigenlijk, want dit hoor ik voor het eerst:?

Bijdrager
    Thisisforlife

Bedankt voor het antwoord.

Heb dit pogramma geinstalleerd maar ik krijg mijn smsen niet in het programma te zien. Ook zegt het dat er geen iphone gevonden is. Doe ik iets fout?

Bijdrager
    thugdre
    ”MacBoot”

volgens de maker van dat programma zit er een limiet op het aantal SMS berichten in de inbox
    hoeveel zijn dit er eigenlijk, want dit hoor ik voor het eerst:?

ondervind ik niet (niet dat ik het programma zo veel gebruik), en ik en conversatie van meer dan 2000 berichten (indd, mijn vrienden :wink: )

”Thisisforlife”

Bedankt voor het antwoord.

Heb dit pogramma geinstalleerd maar ik krijg mijn smsen niet in het programma te zien. Ook zegt het dat er geen iphone gevonden is. Doe ik iets fout?

je krijgt de sms berichten te zien wanneer je Syphone opstart nadat je je iphone hebt gesynchroniseerd met itunes.

Bijdrager
    KingAchille

Nope, doet ie bij mij ook niet…
    Mvg,

Bijdrager
    thugdre
    ”KingAchille”

Nope, doet ie bij mij ook niet…Mvg,

Vreemd, ik heb geen problemen. Maar herinner me wel toen ik het eerst gebruikte dat ik alleszins eerst moest syncen voor ik syphone opstartte. Misschien moet je ook gelijk de iphone unmounten voor je het programma opstart?

Bijdrager
    thugdre

Op het Forum geven ze indd aan de iphone los te koppelen en daarna syphone opnieuw op te starten.

Bijdrager
    Thisisforlife

Ik vond onderstaande tekst in het forum en het werkte.

Thanks.

PS: Is er andere software die dit kan?

For what it’s worth, hopefully this CONFIRMS other posts and helps newbies with Syphone.

I needed hundreds of recent SMS text messages from one particular phone number. After trying Syphon, I could only get messages from previous iPhone SYNC. I dont SYNC that often at all, and the messages I needed were since last SYNC. So I did a recent SYNC, then moved the old backup file (located in Users/user_name/Library/Application Support/MobileSync/backup/) out of the folder, deleted Syphone preferences (although don’t know if that was necessary), and relaunched Syphone. VOILA! all the messages I wanted now showed up. So I was able to export a nicely formatted PDF file (5mb worth).

THANKS MICROMAT!!

P.S. I’m using 3G with 2.1 (I waited to get messages before upgrading to 2.2)

Bijdrager
    Afroman

Ach, als Syphone vol is maak je er een PDF bestand van. Kan je weer opnieuw beginnen.

Maar waar bewaart Syphone de smsjes eigenlijk? In de pakketinhoud heb ik niks gevonden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.