6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDunes

Werkt de iPhone 4S goed samen met Smart TV

Hallo allemaal!

Ik heb gisteren een Smart TV van Samsung gekocht.
    Het gaat hier om de Samsung UE40F6200.
    Hij komt vandaag binnen via de postbezorging.

Kan iemand mij hier vertellen of deze televisie goed kan samenwerken met mijn iPhone 4S?
    Zo is mij gezegd dat ik mijn telefoon kan gebruiken als toetsenbord, en dat er verschillende apps te gebruiken zijn hiervoor.
    Ook heb ik een Macbook Pro, normaal gesproken heb ik het niet zo op streamen maar ik wil het nu toch gaan proberen.

Heeft iemand hier een Smart TV en zijn er nog leuke gadgets die in samenwerking staan met je iPhone?
    Roept u maar!:-D

Bijdrager
    Beech

Ik zou eerst de handleiding doornemen.
    Een Apple TV is misschien het overwegen waard.

Bijdrager
    KarelWillem

Je iPhone is in ieder geval te gebruiken als toetsenbordje. Dat is alvast één.
    Verder zou ik niet op verregaande samenwerking rekenen.

En dit geeft ook geen fijn gevoel…

Ik heb onlangs een Samsung TV gekocht om met mijn iPhone middels een app deze te bedienen. (Samsung Smartview). Deze app werkt dus totaal niet, de apparaten krijgen elkaar niet gevonden. Ik heb gechat met medewerkers van Samsung en deze hebben mij gemeld dat zij hier niets voor kunnen doen en dat ik maar een Samsungtelefoon moest kopen. Trieste bedoeling bij Samsung, nu weet ik waarom ik alles van Apple heb, die helpen tenminste.

Bijdrager
    TLM

Plex op die Samsung:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Plex op je iDevice. Daar heb je geen Smart TV voor nodig.

Bijdrager
    TLM

Nee maar Samsung en ook LG bijvoorbeeld hebben een Plex client aan boord, dat is wat ‘k bedoelde;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.