2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Sambo

Smart Styles nukkig? [opgelost]

Ik heb een demo van smart styles geïnstalleerd om handig tabellen te kunnen coderen in Indesign.

Als ik een gemaakte Smart Style toepas op een nieuwe ongecodeerde tabel gebeurt er niets met die tabel. De Smart Style Library is dan echter wel veranderd in een Indesign Object library en is niet meer te gebruiken als Smart Style. Na een herstart van Indesign zijn de Smart Styles weer een Smart Style Library.

Inmiddels heb ik ge-update naar nieuwe versie Indesign, maar probleem blijft.

Bijdrager
    Sambo

Voor hen die hier in de toekomst tegen aan lopen: Het probleem doet zich voor als de tabel waar je het op toepast is geselecteerd. Als je niets selecteerd, en de tabel gewoon sleept op de tabel die je wilt stylen is er geen probleem.

Voor hen die veel tabellen catalogiewerk doen en nog niet bekend zijn met Smart Styles: GA HEM ONMIDDELIJK PROBEREN.

Zo effiecient als je nu kunt werken met de tabel opties van indisign. Ik overdrijf niet als ik zeg dat een tabel in 1 SECONDE opgemaakt kan worden. Wel even een mooi stijltje maken natuurlijk eerst! En dan maar produceren.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.