6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bruce27

smart sound voor final cut pro X waar?

Ik zoek smart sound voor fcpX wat ik jaren geleden had op dvd voor windows. ik kan het nergens vinden, zelfs niet bij de leverancier.
    Ook zou ik graag eerst willen zien en horen wat er veranderd is na 4 jaar want voor een gokje is het me te duur.
    Waar kan ik terecht? Google levert me niets voor mac. op.
    bvd!

Bijdrager
    McD44N

http://www.smartsound.com/sonicfire/final-cut – op deze site staat:

The SmartSound Final Cut Pro Plug-in IS NOT currently supported on the new FCP X software. This plug-in IS supported on Final Cut Pro v6.0.2 through v7.x. We are working on a solution for FCP X and will keep you posted via our E-mail List and Social Networks.

Bijdrager
    Triumph

Ik gebruik smartsound al zolang FCP-X er is, ik zie het probleem niet.

Bijdrager
    Bruce27

McD44n: That is kindly but I do not receive a e-mailmessage for long time from OMT …. (Yes, the checbox , i know)
    will you set me on your list: [email protected]. Thanks!

Triumph: heb je wat meer gegevens? waar koop je dat programma, kan je het uittesten eerst etc. BVD! Ik snap niet dat zo’n progr. zo moeilijk te vinden is…

Bijdrager
    shanna61

Waarom zo moeilijk te vinden?

als je deze link van smartsound aanklikt kom je direct waar je wezen moet.

Bovendien kom je via google direct op de site van smartsound terecht als je dit ingeeft in safari. Dus ik snap je probleem niet?

Op deze site staat een trial versie en wil je het aanschaffen dan kun je dat ook op deze site.

Bijdrager
    Raffie

Heren,

Blij dat ik zie dat jullie met Smartsound bezig zijn…
    Ik heb vorig jaar verschillende Cds gekocht om te gebruiken voor mijn filmpjes op oa youtube.

Nu is er een actie van 29$ per cd, dus heb er 10 uitgezocht en zie nu dat ik voor een aantal cds 5$ extra moet betalen als ik deze op een cd-plaatje wil hebben, of ik moet ze downloaden met Sonic Fire Pro.

Ik heb dit programma niet, is het aanwinst om deze te gebruiken in combi met FCP 10.08 ?

Heb niet heel veel zin om een hele studie te doen om dit programma te gebruiken, moet dus niet te moeilijk zijn en werkt het goed samen met FCP ?

Alvast fijne dagen …

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.