3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    martjn

smart playlist: laatst geimporteerde hele albums, kan dat?

Ik merk dat ik de laatste tijd het liefste hele albums luister als ik aan het werk ben en zo nu en dan importeer ik dan ook een nieuw album. Vaker worden er ook losse nummers geimporteerd dus in mijn smart playlist staan deze dan ook door elkaar.
    De playlist sorteerd op laatst geimporteerde bestanden en dan in de itunes finder sorteren op album.

Alleen dit geeft 2 problemen:
    – er staan niet alleen albums in (zeg meer dan 5 nummers van dezelde cd) maar ook losse nummers
    – ze staan niet meer op volgorde van import (want dat doet ie per nummer en dan klopt de volgorde van de cd niet meer)

Weet iemand een oplossing zodat ik:
    een lijst heb van de laatst geimporteerde hele cd’s?

Bijdrager
    Antrios

Als je bij losse nummers die je importeert het veld Album leegmaakt en in je smart playlist aangeeft dat Album niet leeg mag zijn ben je de losse nummers kwijt, lijkt me. Je kan ook het veld Groepering gebruiken, door daar bij losse nummers iets in te zetten en dat weg te filteren in je smart playlist.

Voor de volgorde weet ik zo gauw geen oplossing.

groet

Marco

Bijdrager
    martjn

Het aanzetten van een rule op “geen lege album velden” filtert slechts de bestanden eruit waar deze niet op is ingevuld. Liedjes waarvan ik slechts 1 nummer van een cd heb maar deze cd wel is ingevuld blijven zodoende in de lijst staan.

Ik zou eigenlijk zoiets willen:

Match the following rule:
    Album is not “” AND
    Album playlist is larger then 5 AND
    Limit to 1 GB selected by most recently added AND
    Sort on Album, Date Added

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.