9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeff

Sluimerstandlichtje MacBook Pro

Hallo OMTer’s

Ik heb een vraagje als ik de macbook dichtklap is het sluimerstand lichtje feller
    Dan als ik via het applemenu of als ik op via de aan knop de mac sluimer is hij minder vel
    is dit normaal?

Mvg, iJeff

Bijdrager
    Chorro

Verklaar je nader, want je zinnen zijn niet echt begrijpelijk opgebouwd.

Bijdrager
    iJeff

Als ik mijn Macbook dichtklap gaat hij in sluimerstand en het lichtje veller up en off knipperend
    dan als ik hem in sluimerstand zet via (appelmenu -> sluimerstand) is hij minder vel up en off knipperend
    en mijn vraag is, is dit normaal?

Bijdrager
    Yaris

Het is feller, niet veller.

Ik zie er geen probleem in dat het sluimerstandlichtje in de ene situatie feller oplicht dan in de andere.

Bijdrager
    KarelWillem

Dichtklappen = fel brandend lampje
    Eerst op sluimerstand zetten en dan dichtklappen = minder fel brandend lampje

Je zou bijna zeggen dat hij actie(f)(v)er blijft als je hem gewoon dichtklapt.

Bijdrager
    iJeff

MWah in eerste instantie niet maar als je licht te slapen kan het best aardig irritant zijn,
    :)
    Zolang er geen problemen kunnen ontstaan vind ik het prima!
    Maar heeft dit ook te maken met een type sluimerstand of niet?

Bijdrager
    Yaris

’s Nachts moet je een zakdoek over dat lichtje leggen.

Bijdrager
    KingAchille

Of je sokken ervoor gooien net voor je gaat slapen:) Zo doe ik het!

Bijdrager
    iep

In je tas doen, op je iLap zetten, Magic Mouse ervoor, je Wacom pennenhouder ervoor, ding gewoon uitzetten ipv sluimerstand gebruiken, etc. etc. Genoeg mogelijkheden maar niet de verklaring waarom bij de ene optie het lampje feller lijkt te zijn dan de andere. Het ledje gaat van uit naar superfel. Het kan zijn dat je net even op verschillende posities inhaakt bij de verschillende mogelijkheden om ‘m in sluimer te zetten. Hierdoor krijg je de illusie dat het ledje bij de ene optie feller is dan de andere. Kijk de volgende keer anders gewoon even een tijdje naar het ledje, dan is het duidelijker of hij ook echt feller is bij de ene mogelijkheid.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.