6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    djleon97

sluimerstand MacBookPro

hallo OMT’ers,

ik heb een tv scherm aangesloten op mijn macbook, als ik mijn macbook scherm uitzet (ctrl+shit+eject) dan gaat mijn tv scherm ook uit. Maar ik wil dat scherm dan graag nog gebruiken, weten jullie hoe ik dit moet oplossen

PS. heb wel de synchrone aanstaan

Bijdrager
    @Mathijss95

Probeer is met netvoeding en dan dichtklappen? Ik doe dat altijd zo. Maar dan moet je wel extern toetsenbord en muis aangesloten hebben.

Bijdrager
    djleon97

heb hem wel op netvoeding, en externe muis, maar zonder extern toetsenbord, misschien is dat het, dan ga ik het even testen met een extern toetsenbord

Bijdrager
    djleon97

YES!!!!!! gelukt, bedankt, alleen toen ik mijn mac dichtklapte, ging de menubalk naar het externe scherm. daarna heb ik mijn mac weer opengeklapt en ging het scherm niet meer aan en ook de menubalk bleef staan, hoe kijg ik die dan weer terug?

Bijdrager
    @Mathijss95

Umm, allereerst, hoe kun je typen zonder extern toetsenbord?

Probeer hem is helemaal uit te zetten en op te starten. Werk je via thunderbold-hdmi aansluiting? En uit welk kaar komt je macbook?

Bijdrager
    djleon97

ik had een extern toestenbordje aangesloten, alleen nu nog een originele van apple kopen.
    uitzetten werkt wel, maar dat is een beetje omslachtig om elke keer na het gebruiken van mijn tv mijn mac weer op te starten. heb het daarna gedaan door via het beeldscherm-pictogram in de menubalk scherm te detecteren en toen deed die het wel weer, dus ik denk dat ik dat maar zo ga doen voortaan.

en ik gebruik thunderbolt-hdmi aansluiting op macbook pro uit begin 2011

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.